|
|
|
|---|---|
|
bilen är en 540 e39 med vit färg tänkter lacka fälgarna men vilken färg vet inte sj tänker på guld färg eller vit va tycket du. OBS det gäller bara inre av fälgen | |
|
Fälgar med polerad kant som har guldlackat centrum! Högst upp på önskelistan: E34 Alpina B10 Biturbo, M5 E39, M5 E34, 850CSI, M5 E60 Touring! |
|
|
det är länken till bilen fälgarna är Länk fälgarna är breyton spirit Sommar: 20 25 285 breyton spirit 9,5 tum fram 10.5 tum bak |
|
| Hade behållt dem som de är. | |
|
varför du tycket du det är finare |
|
| BBS Split GULD , fast du behåller den polerade kanten. | |
|
Vit finns inget annat i guld... Så få färger som möjligt ger ett bra intryck, Tycker jag alltså |
|
| Absolut inte vita, kommer förstöra hela bilen. | |
| nej det kommer inte blir vit har tänkt mig guld färg | |
|
Snygg bil, och Breyton Spirit är verkligen en snygg fälg på BMW. Jag hade samma fälgar i 20 tum på min svarta 740 E38. De är skitsnygga som de är, förstör dem inte!! Dessutom, ska du ha ett bra lackjobb så kommer det kosta ganska mycket pengar, för det är så mycket slipa på ekrarna, och sen maskering, sedan måla i tre lager: grund, lack, klarlack. Skulle gissa på åtminstone 10 tusen för ett bra jobb. Köp hellre några billiga fälgar och experimentera med själv. Köp lite våtslip-papper 240, en burk guldfärg och en burk klarlack. Måla en fälg och pröva hur det blir. Om du sedan är SÄKER på att du gillar det, så gör det på riktigt. Lycka till !! |
|
| jaså tycket du att det är finare som det är men de är lite repa på ekrarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.