|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Jag undrar om fronten på bilden här nedan sitter original på bilen? (bmw e36 325 coupe -93) Länk Har nämligen sett att det finns olika frontar, en som är lite rundare också. Sen är väll M3 fronten längre/fetare än den på bilen? | |
|
Svårt att se, men ser ut som en lättmodifierad org front alt, ful eftermarknad. M3:an kan du slå en googling på så ser du direkt skillnad. Med vänlig hälsning, Fredrik BMW CS #07491 |
|
|
Hej, jag kan inte saga om du har orginal, tyvärr! Men jag har just köpt en 323i sedan M-Sport. Den har orginal byggt M- kjol paket +lite andra ändringar gemfört med vanliga 323:an ( fråga om du vill veta mer om vad skillnaderna är ) Har du överlopps tid kan du ta o se denna video -> Länk vid 1 minut ser du hurdan front jag har på min. |
|
| Det ser ut att vara en sån där påhängsgrej som man sätter utanpå original standardfronten. Det fanns ett originalkitt: Länk Om det är den som är på fotot kan jag inte bedöma. | |
|
R9F4: Tack, jo fronten du visade är skapligt lik den jag har, men min saknar läppen, då jag inte vet om det ska sitta en där eller inte? OCH jag vill ha en där, därav jag undrar om fronten. Sen vill jag självklart veta mer om vad skillnaderna är :) Gärna någon sida etc med modell info ! Adelson: Jaha, så du menar att originalfronten sitter innanför? :o Sen det konstiga är också att färgen på fronten är i samma skick/nyans som resterande av bilen (lacksläpp på front och taklucka), alltså så måste den då varit bytt för ett bra tag sen om det vore så. |
|
|
Tror också att dessa fälgar sitter originalt på på bilen. (Har dom till sommaren och det ligger ett sådant som reservhjul) Länk Funderar på om bilen möjligtvis vara någon motorsport modell? Finns de? |
|
|
det där är styling 22 fälgarna, alltså M3-fälgar. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| TEriksson: Ja jag tror att originalfronten sitter innanför. Man ser på dimljusen att de sitter en bit in. De sitter i liv med originalfronten. Ser man inte att det är en delning om man tittar vid hjulhuset, i underkant av den svarta listen? | |
|
Adelson: Japp den är delad i underkant med den svarta listen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.