|
|
|
|---|---|
|
hej, tänkte ha lite hjälp och råd med att välja fälgar till min bil. Rösta gärna på nummer. Här kommer bilden: (hoppas det funkar med länken) Länk Vad tror ni om svarta fälgar på en sand metalic touring för övrigt? Är det snyggt eller helt ute? | |
|
3-an eller 6-an skulle jag nog kört på även om det är lite små bilder att se på, absolut inte svarta, är allergisk mot svarta fälgar :-) /Anders |
|
|
6:an eller 8:an, har svårt att avgöra med så små bilder. inget jag tycker ser klockrent ut men om jag var tvungen att välja så... BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| 3 an | |
|
gillar orginalfälgar bättre. styling 172 tycker jag är snyggast. 166 funkar ju alltid, sen tycker jag att du ska kika på 124 och 128 också. BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
ah....jag som var så sugen på svarta :=), bag: vart kan jag se på dessa du nämner? Eftersom det är original så är de säkert dyrare! |
|
|
adde här har du en hemsida med alla bmw fälgarna. välj e60 så kan du hitta på de modellerna bag pratade om. Helt klart är att styling 172 är en riktigt riktigt snygg fälg. Länk |
|
|
precis den sidan jag brukar använda. begagnat behöver det inte alltid bli så dyrt... BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.