|
|
|
|---|---|
|
Tja alla bmw fanatiker jag ska renovera en m10 motor till min 02:a och undrar följande var köper man motor delar til vettiga priser. passar vevaxel och kolvar från m40 motorn. undrar även var kan man hitta vilka motorer som sitter i vilka bilar johan alias 525bmw | |
|
Haj. Jag hade en m10 318i-80 med schrick 292gr kam. Kolla med växjö bildemontering om dom har den kvar. Jtb728. Förutom diverse begagnat tror jag motor nord kan ha en del. Sista frågan vet jag inget om. Riwa |
|
|
Du kan ju också försöka med BMW, sätta in annons i detta forums Köpes, Länk och Länk M10-motorn är en 50-talskonstruktion och M40 är ca 30 år nyare ( Länk ). Jag skulle bli ytterligt förvånad om du hittar delar som är utbytbara mellan dessa motorer förutom möjligen någon M8- och M10-skruv. Per L |
|
|
Tja! Jag har köpt massor av delar ifrån Länk och Länk ...förutom BMW själva då förstås...som faktiskt inte alls är särskilt mycket dyrare... www.saveawreck.com |
|
|
Tack för alla länkar Det blir att beställa delar vid löning Och ett tel samtal till Växjö bildemo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.