|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vart kan man köpa sänkningsfjädrar/coilovers till e24 som sänker mera än 80mm, eller luftfjädring.. ? Någon som kanske har något begagnat? Tacksam för alla svar! :) Mvh Andreas | |
|
Kunde nästan tänka mig detta.. typiskt! -.- Mvh Andreas |
|
|
Den här killen har coilovers. Kolla om du får tag i honom: Länk Och denna bilen har varit låg, kolla med honom med: Länk Inte mycket hjälp men... |
|
|
Jag byggde egna till min bil. På den tiden fanns det inget färdigt att få tag på. Länk |
|
|
Hur lågt ska du flyga ? (Billiga oljetråg i Skåne?) ;) Om jag mäter från golvet till högsta punkten på skärmkanten har jag följande. 637mm där bak och 627 fram. Lägre än så blir komplicerat = det blir för många ställen man helt enkelt inte kan köra till. Har man luftfjädring är ju detta dock ett problem man kan "pumpa sig runt" |
|
|
daniel-635: Vad har du för "kit" på din bil? Ser lagom ut... |
|
|
Jagger. Ett lila "kit" ;) Jag vet tyvärr inte, då det satt på när jag köpte den, och vart "Lagom" Framfjädrarna är identiska mått som H&R har, men bak är annorlunda. H&R har ju konisk tråd, men dom jag har är "vanliga". (Jag har inte justerbara tallrikar) / Daniel |
|
|
Tack för alla svaren! Daniel dom som tillverkar oljetråg ska ha något och göra dom med ;D Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.