|
|
|
|---|---|
|
Länk Letar o letar men hittar inte nån som har skaffat sig en sån här med 6 växlad..All tips uppskattas eller du kanske har en liggandes?? mvh | |
| Schmiedmann | |
| Dom har den inte.. | |
|
Växelplaketten går att köpa löst har jag för mig! Maila annars killen o säg att du vill ha sexväxlad. Den finns ju i både och. Han monterar ju belysningen separat ändå så han kan väl lika gärna ökpa en sexväxlad och belysa. |
|
| Marin har gjort det,väntar pä svar.... | |
|
Belyst växelspaksknopp m3 e46 finns här på PowerBörsen + schmiedmann Länk emblemet köper du på bmw kostade 2011 98 kr there can be only one |
|
| Den på börsen är inte den jag är ute efter,Jag vill ha den kortare med alu ring runt short shiften alltså..Jo annars tänkte jag göra så köpa 5 växlad och köpa ny emblem | |
|
Du får gärna skriva art nr på den påstår ska finnas på schmeidmann Tack på för hand |
|
| Men kolla här Länk jag hitta ju en | |
| Samma säljare som jag länka första gången mailade honom igår han sa det går att fixa,han tydligen ordnat det nu.. | |
|
nä den finns inte på schmiedmans....men den du länkar till passar den på din e46´a är inte den till e30 there can be only one |
|
| Jo då den passar | |
| Länk | |
| Jim nästan alla manuella spak passar till flest bmw bilar från E30 tillE60 iaf vill jag minnas. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.