AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.368

Chrome Ringar.

Sida 3 av 3
Fast jag tycker det är kul att hålla på att pilla och fixa med bilen så det gör mig inget, känner jag mig själv rätt så blir det nog ringar på min så småningom.. :D

www.malte-racing.com
xp
126
xpoze
BMW 1993 MUGELLO ROT
Space-X...

Om jag slänger upp dom på en server så behöver jag ju bara ladda upp dom en gång...

Om andra också vill se dom så måste jag ju skicka dom till alla... och det orkar jag inte med mitt USR28.8.

Hehe... får ju ta ledigt från jobbet i så fall.. hehe.

Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
xpoze: hehe..sant.. tänkte jag inte på =) skicka dom till min mail så ska ja lägga upp dom på min server.

Finns på icq: 60288954

xp
126
xpoze
BMW 1993 MUGELLO ROT
Ok, nu har jag skicka bilderna till dig Space-X.

Tyvärr så är min digitalkamera gammal som gatan.
Bilder har inte direkt hög upplösning.
Men man ser i alla fall hur snyggt det blir med ringarna.

Hls xpoze.
Angående bilden jag länkade till på en "E36" så var det givetis tryckfelsnisse som var i farten, en del av er var observanta och såg det, visst var det en E30 men resultatet blev en helt aanorlunda bil det lovar jag!

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Har lagt upp Xpoze´s bilder på kromringar här:
Länk

Varsågoda. mvh Daniel

----------------------------
Finns på icq: 60288954

Apo
mycket snyggt... snyggare än jag trodde att det skulle vara... undra hur det skulle se om man skulle även ha vita tavlor?
xp
126
xpoze
BMW 1993 MUGELLO ROT
Hej.

Ni som har skickar mail till mig:

Jag skriver ihop en liten guide till att montera ner instrumenten samt att installera ringar.
Skickar sedan upp den till Forumet och hoppas att den skall komma med i "Gör-det-själv".

På så sätt slipper jag maila till alla.

Hls xpoze.
hittar inte guiden på detta!!! var finns den??? GÖR-DET-SJÄLV FINN DEN INTE PÅ VA!!!

hJÄLP VART FINNS GUIDEN NI SOM VET!!!
Ka
131
Kanada
328i -00
Även våra "DKW-vänner" monterar kromringar på sina bilar. Kolla in den fina instruktionen på denna tyska sida. ;) Länk

Vet någon vart man kan hitta kromringar till en E46:a?

///Nicklas
BMWCS# 4748
tagk!! men vill ha den svenska!! några killar hat gjort detta på sina bilar här!!! han skulle göra en guide!!! vart e den???
joakimjoakim:
Prova mejla vederbörande och fråga..

Mvh / Malte
xpoze: Hur går det med guiden??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.