|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder så undrar jag om usb-ingång är standard på navigation professional, e9x -07. Eller går det i annat fall att eftermontera? Funkar ipod/iphone tillfredställande via usb? Eller är det bättre med vanligt usb-minne? | |
|
usb är tydligen inte standard. Går det att eftermontera? Och blir ljudet bättre med usb, än med aux(3,5)? |
|
| Det finns FM-sändare för iPhone som fungerar riktigt bra. Exempelvis kan du köra spoty från iPhone via stereon i bilen då genom 12v uttagen som finns i bilen och i e9* har du 4 st 12v uttag. Det bli samma ljud kvalite som bilens stereo dessutom och inte så ihåligt som det är via AUX. | |
|
Ja, det är ju en lösning. Men jag vill ha det så att jag kan se och styra låtarna/mapparna från nav-skärmen. Jag håller på och letar bil, och det vore ju synd att behöva välja bort en för övrigt bra bil bara för att den saknar usb.. |
|
|
Såja. Nu hittade jag det. USB-audioanslutning 7000kr + jobb.. Lite väl saftigt. Länk (går tydligen inte att direktlänka) Däremot så finns det ipod-anslutning för 3000kr, säkert enklare att koppla in också. Då kan man ha ipoden i handskfacket, perfekt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.