|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| TS bilen har tydligen auto classica tagit hem 2006...då krävs det en extra nogrann koll på krockskador/miltal...tyvärr.... | |
| Den i Krstsd,där jag bor är klent utrustad...skippa den | |
|
310k är satt för ny bil! Sen vad det blir vet man aldrig! den på autopartner har jag varit och tittat på föll mig inte i smaken alls inte när man såg pris kontra utrusning. MVH Martin |
|
|
bianca: Den saknar 9 år gammal navigator?! Annars har den ju det mesta:-) All utr står inte i annonsen. MVH Peter |
|
|
ja och den automatväxlade lådan...såklart. Men en M3 vill man växla själv:-) De har ju SÅ sköna lådor! |
|
|
9 år ja,men helhetsintrycket är helt annorlunda med 16:9 skärm ,o inte bara p.g.a naven... har den det mesta??knappast,långt ifrån.... |
|
|
Den hade ju råkat ut för en olycka med fick jag reda på hur allvarlig den var vet jag inte. MVH Martin |
|
|
Bianca, vad saknar den? Olyckan innefattade höger skärm. Mvh Peter |
|
|
ja,för mig så är det SMG,röststyrning,navi pro,tv-funktion,cd-vxl osv Du må skita i de,men jag tycker det är viktigt 9 år gammal nav...skitsamma,det är helhetsintrycket invändigt jag menar, eller det kanske är bättre med en eftermarknadsnav med en sugpropp Länk Länk |
|
| 16:9 skärmen är ju inte bara navin,menar jag.,. | |
|
Okej höger framskärm. Inte så farligt då. Men det har varit många ägare på den. Invändigt såg den okej ut måste jag säga ( menar skick) Men det ar mycket stenskott och ganska mycket blästring så lite lack jobb måste ju göras för att få det i ok skick. MVH Martin |
|
|
Ja det är några stycken ägare, självklart många bilfirmor oxå. Är man seriöst intresserad så ber man säljaren printa ut en lista med exakt antal brukare. Sen tar man ställning. Angående skicket så är den som du sa jättefin inuti men lite mer "använt skick" utvändigt. Dock lär den inte va sämre än resten av bilarna som annonseras på blocket i "toppskick" Det är väl mest skärmen och dess lull lull då bianca som saknas:-) Jag får tyvärr inte fram utr.listan nu... En del gillar att köra, andra pilla på knapparna..... Jag tycker iallafall att jämfört med resten av bilarna på blocket idag så är den ganska prisvärd om man är ute efter cab. Finns en tidigare tråd från i höstas när en kille här på forumet bjöd 200 för bilen utan respons, det budet skulle nog deras nonchalanta säljare tagit:-) MVH Peter |
|
|
Tror de kan se dom 5 senaste ägarna. Ska man sen får reda på mer så får man ringa TS så får dom se vad de har i sitt arkiv. Inte alltid det hittar något. MVH Martin |
|
| Peddan....Jag kan inte hjälpa att jag är utrustningsFREAK...kan du förlåta mig==:) | |
|
Bianca: he he Förlåten:-) |
|
|
meibrant: Jag brukar mejla till TS via deras hemsida, där finns ett formulär att fylla i ang ägare och efter ca 1-2 dagar så har du alla uppgifter de har på mejl:-) Smidigt! |
|
|
Okej det visste jag inte! Men den föll mig inte i smaken för 219k heller. Tack för tipset. MVH Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.