|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Vill ju inte smutskasta en helt bostadsområde, men man kan tycka det är lite konstigt att en såpass dyr bil rullar just där.... | |
| Jag tycker oxå att "Tysk-import" låter/är tryggare än "Italien-import". Italienarna är väl överlag inte de mest varsamma om sina bilar, iaf inte vad jag kan bedöma efter att ha sett hur man kör/parkerar i Rom*haha*. Jag tycker dock inte att man skall döma ut en bil utan att ens ha tittat på den bara för att den är från Italien, låt pris, skick o historik avgöra INTE vilket land den kommer ifrån...Men som sagt jag föredrar personligen "Tysk-import" men låter inte import, eller om det nu är svensk-sålt, styra... | |
| Vf skulle den inte kunna göra det bara undrar | |
Lasse Karlsson |
Varför inte Italienimport?? Hade en M5 01:a från italien, och har nu en 530 Touring 03a från Italien. Inga som helst problem med nån av dom! Så åk och titta om du är intresserad, skick pris, service osv avgör om det blir ett bra köp eller ej! inte var bilen är importerad från!! HA DET! modolasse |
| Vill börja med och tacka er alla för alla svar. Och råd. Var idag och körde den igen jag tvekar inte direkt på miltalet. Men det var så att eftet 5 minuters körning tändes den en varningslampa och det stod transmiaions fault och att jag skulöe köra med bilen till bmw. Körde sen tillbaka och påpeka detta och fick då veta att det är vanligt på m5or och att den gjorde så för att bilen var kall. Tvekar på att det är så?? Nån som kör m5 och känner igen detta. Mvh elion | |
|
Han som påstod det,och kom med en sån dum bortförklaring,borde inte sälja bilar,utan stå i kassan på JYSK... PS:vad var det jag sa tidigare?! |
|
| Ja tyckte också det var märkligt tycker det är jävligt synd då bilen är i riktigt fint skick. Varför trodr du lampan släktes direkt efter var tänd typ en minut. Mvh | |
| Hm...Bilen är typ 6 år gammal, har gått under 10000 mil, varför inte be nuvarande ägare att fixa växellådsfelet på försäkringen? För den är väl helförsäkrad??? | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Oavsett vilket så är det väl ändå pris vs skick som gäller eller? Är en bil fin med en verifierbar historia så spelar det väl ingen roll vilket land den har rullat i. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Det är ju upp till var och en o tycka till,eller ? |
|
| Håller med Kävlingepågen...Låt inte ursprungslandet styra, även om man kan ha åsikter om vilka länder som är "mindre bra", o där måste jag hålla med att "Italien import" tillhör just "mindre bra", därmed inte sagt att allt därifrån är skräp. O precis som Kävlingepågen skriver, man låter pris kontra skick styra. Personligen tycker jag att 350" e för dyrt för bilen i tråden, max 285" skulle jag ge (nu har jag bilar så det räcker o blir över så det är inte aktuellt med en bil till, just nu iaf), men då med felfri vlåda. Det är bara att "buda", sen är det upp till säljaren att acceptera eller inte... | |
|
Svar nej. Den ska inte ge felkod på lådan när den är kall. Låter som en undanflykt snarare än verklighetförankring. Sen upprepar jag mig, men det är ingen facelift. Och de kostar mindre. Skulle tro att dawwes värdering är närmare verkligheten än utgångspriset. Under förutsättning att det är noll strul med lådan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.