|
Sida 93 av 172
|
|
|---|---|
|
Då har man haft första dagen med nya bilen. underbart chassi å motor! Hela bilen känns tajt och med xdrive suger den sig fast i asfalten. Jag har aldrig kört så fort igenom rondeller som nu :) Vi borde arrangera en M135i träff till sommaren. hade varit kul å träffa likasinnade :) |
|
| Håller med dig Pavel, skulle vara kul med en träff! | |
| Ska hämta ut en begagnad mineralgrå M135i xDrive som gått 900 mil nu på fredag. Ser fram emot det som fan kan jag säga. Och någon slags 135 träff vore väldigt trevligt! | |
|
Var bor ni M135i ägare? kanske kan se en röd tråd och hitta lämplig ort att träffas i sommar? 1 Göteborg |
|
| Bor i Karlstad så Göteborg skulle passa Pavel | |
| Uppsala | |
| Mariestad | |
| Undrar om M135:a har dubbelkopplings låda . | |
|
Summering hittills: 1 Göteborg 1 Karlstad 1 Uppsala 1 Mariestad Kom igen alla M135i ägare, lägg upp er hemort. |
|
| Uppsala | |
|
2 Uppsala 1 Göteborg 1 Karlstad 1 Mariestad |
|
| Lars, nä - det är nog "bara" en 8-växlad tomatlåda! | |
|
Ni är välkomna att träffas på BMWSC:s banträffar 2014. Det finns plats för ett gäng M135 som vill sparka däck och kolla på bilar medan vi övriga kör/tävlar på banan. 3 Maj Mantorp 31 Maj Kinnekulle 4-5 Juli Gelleråsen 16 Aug Anderstorp 21 Sep Kinnekulle 11 Okt Ring Knutstorp |
|
| Stockholm | |
|
Sådär, då har man gjort första "stylingen".. nya M ratten: Länk |
|
|
damaen, jäklar vad snyggt! Vad kostade nya ratten? |
|
| Jag köpte ratten på eBay. Det har kostat mig ca 6700 kr, men ska försöka sälja den gamla också. | |
|
2 Uppsala 1 Stockholm 1 Göteborg 1 Karlstad 1 Mariestad |
|
|
damaen: Snygg!! Var priset komplett med airbag? (för befintliga airbag passar väl inte i nya ratten?) Var det svårt o byta? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.