|
Sida 91 av 172
|
|
|---|---|
|
Tack Damaen! Tycker det är lite konstigt att det inte tycks finnas någon info alls från BMW om hur det adaptiva chassit fungerar. Hittar inte ett ord om det i instruktionsboken... |
|
| Ja det är verkligen usel officiell information rent generellt om många tillval och vad som ingår eller hur det fungerar. | |
| Enligt mig är skillnaden/fördelen med det dynamiska chassiet att man får Comfort-läget som är mjukare är standardchassiet. Blir en bättre vardagsbil. | |
|
Hej Har gjort en offert på M135I och vill beställa den, men kan få bilen tidigast Juni/Juli känns väldigt långt bort, men finns en med exakt samma färg och utrusting jag vill ha för nästan samma pengar, fast den är 5 dörrars, jag vill egentligen bara ha 3 dörrar men kan leva med det, det jag tvekar över är att den gått 800mil och varit en demo bil, kan den ha varit hård körd redan från början, hur långt bör den gå innan man börjar varva upp den? Vad skulle ni göra, gå får demo bilen eller vänta 5 månader på bilen? |
|
|
Esch demobil. Den är inte sönder bara för att den har varit en demobil. Klart det gasas med den men det gör även alla som beställer en ny till sig själv. Dom kommer ju begagnade och körda. Till och med hårdare kanske.. Köp den som finns i lager, orka vänta till Juni/Juli. |
|
|
Riggs: Vad vill du ha för färg och utrustning,har M 135i x-drive -14 till salu som är både inkörd och pedant skött 451 mil. ///bmwlars |
|
|
färgen vill jag ha mineral grå |
|
|
synd,min är Alpinvit och den är så gott som fullutrustad ! ///bmwlars |
|
|
hittade denna...men ligger lite väl högt i pris, kan beställa en billigare Länk |
|
|
Riggs77: Min bils nypris är 551 000kr ,så den har utrustning för 55000kr mer än den på Holmgrens.Bilen är till salu för 445 000kr Har även bytt olja efter 120 mil,inkörning 200 mil ej vinter körd på saltade vägar. Ställde av bilen början november, handtvättad mm. Men färgen kan jag inte ändra på.. ///bmwlars |
|
|
Hej Kan verkligen rekommendera o titta på Lars bil, verkligen fin bil med rätt utrustning. Ang färgen så kan man foliera om bilen, bara i välja vilken färg man vill ha. Samtidigt så skyddar du fronten från stensprut. |
|
|
tittade på denna och antar att de är röd inredning i den? är ute efter svarta lädret, vill egentligen ha tyg men den nya alcantra tyget är inte alls vackert, hade tidigare 118 med alcantra och den var helt ok |
|
|
Riggs77: Hej bilen har korallröd läderklädsel ,man får en härlig kontrast mot det annars svarta inredning, har och så performance interiörlister! Håller med om att tyget ger murrigt intryck,smaken är olika. ///bmwlars |
|
|
Varför just Minreal grå? Den är jätte fin och så , men den kanske ser lite tråki g ut samt att den 70% av tiden kommer va smutsig. Har själv en sophistogrå f11 och den är nästan smustig hela tiden ... Med det röda skinnet som Lars har så tror jag bilen kommer vara mer lättsåld i framtiden. För den gör bilen lite "unik" än de flesta andra m135i ! Sorry för stavfelen skrev från min ajphone. |
|
| har fastnat enormt för den gråa färgen på just den bilen, samt att min sambo också gillar den färgen, har haft alla möjliga olika färger på bilar men inte grå, bor man i sverige så får man räkna med att tvätta bilen varje vecka om den ska vara ren, oavsett vilken färg | |
|
Jo jag vet själv, har man fastnat för en färg så är det inte så lätt att ändra sig. Der är något som mognar fram, Här kommer några bilder på bilen. Länk ///bmwlars |
|
|
5 månader?? Jag fick tio veckor, på en 5d iofs.. Betänk att det sker litet uppdateringar i mars nu också, som man kanske vill ha med - ny ratt, TPMS o så :) |
|
| nu e det klart, bokade idag och besräknad leverans slutet på april början på maj, inte lika lång väntan | |
|
Suck... Märkte idag att någon backat in i fronten på min bil :( Förmodligen någon med dragkrok, då det är en stor buckla i registreringsskylten. Ska skruva loss den ikväll, hoppas det inte är större skador än så, men man blir less på folk.... |
|
|
damaen: Typiskt när man har en ny bil.Råkade ut för det när min 330i var ca 1 månad gammal att backade på min front.Hoppas att det inte blev mer skylten. ///bmwlars |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.