|
Sida 57 av 172
|
|
|---|---|
|
Härligt, grattis! Snygg i grått o röd klädsel. Hämtade äntligen min bil. Tyvärr så upptäckte jag ett dörrslag och ett jack på listen på bakre sidoruta. Ska komma tillbaks för att åtgärda detta. Oerhört tråkigt att behöva lämna in bilen innan man ens har hämtat ut den. Men annars så var bilen fantastisk att köra! :) |
|
|
Hur var det nu med inkörning, skulle man ta det lugnt i början? Kan meddela att jag fick Michelin däcken vid leverens. Fick för mig att man fick RFT-däck så jag blev överlycklig. |
|
|
Tack, är nöjd med färgvalet! (hade mycket ångest innan) :-) Väldigt konstigt att du fick Michelin, många som beställt har ju frågat om att få bilen med Michelin och fått blankt nej. Kanske är Michelin med RFT? |
|
|
Grattis till bilen den ser mycket fin ut,snyggt med röd läderklädsel.jag ser att du den stora nav har du fått den nya? Kul att du la upp bilder på din bil mera sånt! ///bmwlars |
|
| Nej, jag trippelkollade. Det är inga RFT. Plus att jag fick ett lagningskitt. Och det får man aldrig vid RFT | |
| Stort grattis till dej Zoppo du måste ha super tur. Om man frågar BMW Sverige så svara dem arrogant att icke rft är typ det farligaste som finns:) | |
| Till er som funderar på super sport så har euromaster bra pris ca 9000 kr monterat och klart. Själv kör jag nog slut på mina bridgestone först. | |
|
Zoppa: Fn, vad kul att du fick Michelin på din! BMW kanske tröttnade på mitt och andras tjat i frågan.. |
|
|
Zoppo: Ta det lugnt dom första 200 milen o max 4500 v. Det står så i instruktionsboken. Frågar man BMW så får man lika många olika svar som antal personer man frågar om det är nödvändigt. Det blir ju så mycket roligare när man har passerat 200 mil.. För oss som har tänkt byta olja så kostar det 1745 kr hos min åf iaf. |
|
| Vad finns det för trimningspotential? 350-400hk? :) Denna har väl en lite större enkelturbo va? | |
|
Vad tror ni om denna?? Hur är de 400 första milen körda måntro? Hur är priset? Tröttnar man på Valenciaorange efter ett tag? Varför svarta backspeglar, ska väl vara grå? Länk |
|
|
Tyckte den var lite dyr, jag har en offert hemma på en i stort sätt samma spec, utom taklucka och adaptive m suspension, och den skulle gå på 453k efter rabatten dragen. och då vet man att det inte är en massa andra testpiloter som har testat varvstoppet på kall motor vid varje provkörning i 400 mil. |
|
|
Clubsport, tack! Jag fick 3 olika svar från 3 olika personer hos ÅF. Så det stämmer mkt riktigt det du säger. corzair, helt riktigt. Jag skulle inte köpa en demobil i den här kalibern. Särskilt när den har turbo o automat. |
|
|
Jag tror dock inte den har varit demo-bil. Jag har inte sett den på Bilia Gbg förut. Den verkar ju vara mer eller mindre fullutrustad. Vad var det för bruttopris på din offert Corzair?? |
|
| Nu har jag den inte framför mig men tror det var 496000:- | |
|
Det är en demo bil har prov kört den! Har en bild på den men vet ej hur jag lägger upp den? ///bmwlars |
|
|
jag också provkört den |
|
| Hur mycket rabatt har ni som beställt nya M135i fått? Då det inte finns några erbjudanden på denna bil skulle det vara intressant att få en uppfattning om vad man kan förvänta sig. | |
|
WGN: Jag fick 8% genom BMW CS utan den så hade jag fått 7%. BMW Sverige hade godkänt att BMW CS skulle få 10% rabatt men det godkände inte återförsäljarföreningen. Sen var det kampanj på Drive comfort när jag beställde min, den rabatten finns visst inte kvar längre det gav 7900 kr. |
|
|
WGN: En M135 demobil skulle jag inte våga köpa, den har garanterat fått en hård start i livet.. Tveksamt om folk ens har väntat tills den är varm inom dom gasat vilket iof är svårt att veta för folk då det inte finns nån oljetemp mätare. Novations demo hade gått 20 mil när jag körde den och jag höll inte igen, efter varmkörning givetvis. Man kunde välja bort dom gråa backspeglarna i beställningen varför man nu skulle vilja det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.