|
Sida 32 av 172
|
|
|---|---|
|
Fizbo: Enligt min säljare så gällde inte det nya pkt M135. |
|
|
Ok, Clubsport, det var det som jag tyckte verkade rimligt. Står ju inte att det går att välja till just M135 på bmw.se Det verkar dock som om åtminstone 1 person har lyckats få detta paket på en M135 enligt förra sidan. Har en kompis som är intresserad av just M135 och denna deal, om den går att få, skulle kanske ge en knuff i rätt riktning :) Mvh |
|
|
Fizbo: Vem då? Finns ju inte ens med till 1-serien i nya prislistan från 1 januari. |
|
| Såg nu att det fanns med under aktuella erbjudanden på hemsidan. | |
|
Clubsport, jag tolkar det som Samson här på forumet lyckats få den dealen iaf? Kanske kan Samson bekräfta detta? Mvh |
|
|
Advantage edition känner jag inte igen. Menar du kanske Adaptive Drive, dvs variabel sportstyrning och adaptivt M-chassie? Om det är det du menar så går det inte att köpa till M135i. Den variabla styrningen är standard så man får köpa det adaptiva chassiet löst. När jag höll på att speca och beställa min bil hade de kampanj på Adaptive Drive-paketet, vilket då var billigare än det adaptiva chassiet löst, men det gick inte till M135i. |
|
|
Var ju tvungen att köpa Bilsport till slut och man blir ju minst sagt sur när man ser och läser att denna pressbil hade Michelin PSP då är det inte tal om att svenska bilar måste ha runflat... Dom kallar för övrigt bilen en Steven Seagal med mjukistofflor.. |
|
|
Ah, jag drog helt enkelt(felaktigt) slutsatsen att när du skrev utrustning för 50K för 4K att du menade Advantage Edition för det är i princip vad den innebär, iaf på 3-serien. Ledsen om jag skapat förvirring :) |
|
|
13 veckors väntan är över, kärran har kommit! Leverans imorgon om mina E90 vinterfälgar passar. Fn, den ser rätt tuff ut måste jag säga.. |
|
| Bilder! Vill se bilder :) | |
|
Clubsport: Grattis! Kul nu när bilen kommit och att E90 fälgarna passade! Sov nu så gått, så går det fortare till imorgon. Tag lite bilder ska bli kul att se bilen,,! //bmwlars |
|
|
Här kommer två bilder: Länk Länk |
|
|
Clubsport: Grattis! Bilen ser läcker ut! //bmwlars |
|
|
Grattis Clubsport. Jäklar vad fina dem är när dem är rena bilarna:) |
|
|
Lycka! :) Trist att det är grisigt väder ute, men det kanske du kan leva med, eller? ;) Mvh Johan Samson |
|
| Grattis till en fin pärla | |
| Tackar. Jo det är helt fel årstid att byta bil, hade ju velat sträcka ut lite med min 335:a men det går ju inte i detta väglag. Den nya blir ju iaf lugnt inkörd.. | |
|
Clubsport: Ja det blir en lugn fin i körning på din BMW M1! Kör vackert!!! och lite mer i vår... |
|
Verdi |
Det är ingen M1. |
|
Clubsport: Trevligt, ser mkt bra ut =)! Får lite ångest angående mitt färgval igen när jag ser din bil, färgen är onekligen snygg, också beställt 5-dörrars fast mineralgrå och rött skinn. Lång väntan för mig (april), var därför ute o handlade lite tidningar i form av TopGear, Sport Auto, Bilsport och Automotor sport. Nu blir det lite helgläsning! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.