|
Sida 2 av 172
|
|
|---|---|
|
Ser fram emot en dogfight med denna!: Länk ;) |
|
|
Då vinner nog Audin men den har inget baksäte för övrigt den enda TT jag skulle kunna tänka mig:-) |
|
|
Som Mistafrizz säger - man får söka "den inre skönheten"... men det måste vara en jäklars bil att gå :) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Tycker den är riktigt snygg i detta utförande en standrad 116 är ju inte så upphetsande om man säger så:-) |
|
| Har inte Plus:en något baksäte? Den "vanliga" (coupén) har det ju. | |
|
Jo det har den nog precis som vanliga jag menade mer ett användbart baksäte:-) |
|
|
Lite mera info om M135i Länk |
|
| Många klarar sig med en bil i den här storleksklassen som familjebil trots allt. Den kommer med såväl xDrive som 3dr och 5dr så det blir rätt mycket att välja på till inte allt för mycket pengar om man ser till användbarhet och prestanda. | |
|
Precis jag har alltid gillat 135 men BMW envisades ju med att enbart släppa den som Cab/Coupe:-( Nu när barnen blivit lite större och sambon har fått en C3 Picasso funkar visserligen en 135 Coupe men varför krångla om man kan få allt = 5dr:-) |
|
| Länk här är 5-dörrars bilen | |
|
Tycker den är grym hoppas bara priset inte blir hutlöst i stil med 1m då köper jag hellre en GT500:-) |
|
|
Nu på film också:-) Länk |
|
| Vad man längtar efter lite mer info. | |
| jag längtar tills dem släpper en coupe och cab version | |
|
Jag väntar också på effekt/prestanda uppgifter |
|
| Länk 135 på ringen.. lite smågodis till denna och man har en riktig sleeper | |
|
Hollywood däck på den verkar det ju vara, jäkla bil att tjuta i kurvorna:) Den ser riktigt fet ut och verkar ha bra väghållning, den kränger inte många cm i dom där kurvorna :) |
|
| Som en liten, sportig BMW borde vara... nice, nästan för nice ;) | |
| nästan köpläge nice =) | |
| någon som vet när man kan beställa en m135i? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.