|
Sida 15 av 22
|
|
|---|---|
| tusen tack Naikon | |
|
Kan någon hjälpa mig med utrustningslista till denna: YS3EF59W873518481 |
|
|
ullebull: Du gav chassinumret till en SAAB, inte BMW, var det medvetet? :) --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Ja det var det :) kan någon fixa? | |
| Någon som kan ta fram för WBADT31030GN74220? Försökt själv men länkarna strular på min ipad. | |
|
varsågod ingen lång utrlista,men ändå Chassinummer WBADT31030GN74220 Typkod DT31 Typ 525I (EUR) E-modellserie E39 () Serie 5 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor M54 Cylindervolym 2.50 Motoreffekt 141 Motor HECK Växellåda MECH Färg TITANSILBER METALLIC (354) Stoldynor STOFF HEADLINE/ANTHRAZIT (G3AT) Produktionsdatum 2001-04-18 S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Släpvagnsanordning, avtagbar S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Multifunktion f ratt S302A ALARMANLAGE Stöldskyddsanläggning S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Bortfallat, modellbeteckning P337A M SPORTPAKET M Sportpaket S339A SHADOW LINE Shadow-Line S434A INTERIEURLEISTEN Inneryta aluminium S441A RAUCHERPAKET Rökare-sats S465A DURCHLADESYSTEM Nedfaellbart baksaete S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sportstol S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Strålkast.rengör.anl/intensivrengöring S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S650A CD-LAUFWERK CD Spelare S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S705A M SPORTFAHRWERK II M sportchassi II S710A M LEDERLENKRAD M Sportratt multifunktionell S715A M AERODYNAMIKPAKET M aerodynamik-paket S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Takhimmel antracit S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Blinkerslampor vita S788A M LEICHTMETALLRAEDER BMW LM hjul Individual S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation svenska S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Halvljusautomatik-koppling S520A NEBELSCHEINWERFER Dimstraalkastare S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska S464A SKISACK Skidsaeck |
|
| Tack! | |
| ullebull: Saab har listor i pappersform och är inlåsta hos konkursförvaltaren. Detta enligt Saab museum. | |
|
Jag behöver hjälp med en utrustningslista till denna bil: PR23905 |
|
|
@Hamilkar Länk |
|
| Man tackar,Patrick Persson. | |
|
Hej, kan någon snälla hjälpa mig med att ta fram utrustningslistan på följande VIN? WBAVR91050A096651 Har letat överallt men t ex bmwvin får inte fram något... Tack för hjälpen på förhand! Mvh |
|
| bjornsam: BMWs system ligger nere just nu försök själv senare i dag eller i morgon Länk | |
|
Hej! Kan någon hjälpa mig med Wfy076 |
|
|
Inga problem: Länk |
|
|
Gag skulle vara tacksam för en utrustningslista ang reg nr: TKT 238 |
|
|
@Carlsson77 Länk |
|
| Super, Tack Patrick!! Finns det ingen översättning dock på allt som står på tyska hehe fattar noll på vissa saker :) | |
| Ahh såg engelskan bredvid, va lite snabb där :) | |
| jag har svensk översättning ifall nån önskar de | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.