|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad säger ni forumrävar som är skarpa på 7-serien: - Prisnivån på denna bil? Vad skulle vara ett bra pris? - Utrustningsnivån? Något som "saknas", av det viktiga på en 7-serie, så att bilen inte blir än mer svårsåld än vad en 7-serie med stor motor redan är. Fan, det är ju krångligt att bestämma sig vad man ska ha till slut. Ena dagen vill jag återigen ha en M3:a, andra dagen bestämt en 335d eller 535d, tredje dagen en E38 740, fjärde dagen en M5T eller varför inte som nu en nyare 7-serie. Tänk vad enkelt om BMW endast gjort en bil. | |
| Säkert en fin bil ,men med tanke på företaget så kolla att mätarställningen verkligen stämmer ! de har liksom inte det bästa ryktet de där herrarna! | |
|
Rätt spec och utrustning men fel motor/pris. Skulle aldrig köpa denna mellanmodell om den inte var extremt mycket billigare än motsvarande 750i eller 760i, och knappt ens då, de "små åttorna" är alltid mest svårsålda. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Instämmer, rätt utrustning men kanske fel med en "mellanmotor" det är ju trotts allt mycket pengar du ska betala och troligtvis kommer värdeminskingen på denna bil gå ganska fort i ca 100.000:- till :/ |
|
Är det inte snik kliman på den bilen? Brukar väll vanligtvis ha fyra vred. Jävligt läcker bil annars, men skulle själv satsat på större motor! |
|
|
Stämmer miltalet tycker jag att priset verkar ganska vettigt (med tanke på att det säkert går att pruta ner 10-20 tkr utan större problem). Den "normala" 7-serie köparen är inte en AutoPower-medlem. De flesta är bara ute efter komforten, och tycker säkert att en 740 räcker till. Fast något mer svårsåld än en 750 lär den ju vara. Skulle dock inte hindrat mig, även om det blev en 750 för mig. Min 750 har också "snik-kliman", men jag har aldrig känt att den skulle vara otillräcklig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.