|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Har inte riktigt klart för mig om jag kan förenkla för mig själv eller inte. När jag ringer kör jag blåtandhandsfree mot min iPhone, funkar kanon, samtidigt som jag lyssnar på Spotify i telefonen via AUX 3,5mm. Laddar via iPhones vanliga USB-kabel. Finns vad jag förstått nån kabelsats till iPhone som ger "iPodstöd" direkt i stereons menyer, och då kan jag ladda och även styra telefonen via stereon samtidigt som blåtanden kommer sköta ringandet?? Gäller detta endast iPod-funktionen i min telefon eller även Spotify?? Annars kan man köpa en "snap-in-adapter" till en specifik telefon och då får jag laddning+extern antenn?? Vad händer med musiklyssnadet vid denna variant? All hjälp till "förenkling" mottages tacksamt. | |
| Det går inte att styra spotify med ratten eller stereon. Du får peta på telefon | |
| Att styra Spotify via bilens huvudenhet och rattens knappar är inte möjligt. Men det är säkerligen fullt möjligt att skriva en egen applikation som ger möjligheten att styra Spotify via huvudenheten och rattens knappar. Det är i teorin iaf inget vidare svårt att få till en lösning som ger denna funktionalitet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.