|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Jag har varit och tittat på en BMW 330D M-Sport Modellår 06. 14 000 mil på mätaren, svensksåld. Full servicehistorik. Bilen var i helt ok skick. Lite stenskott på huven, litet dörruppslag på högersidan under handtaget. Två stenskott i framrutan som blivit lagade. De begär 165 000 för bilen. Den har det mesta i utrustningsväg. M-Sport Panorama tak Moca säten Multiratt 6'9 Navi Automat PDC Rails etc etc... vad anser ni är det rätt "prisklass?" Någon som kan ta reda på vad den varit inne på BMW för? Eller känner till något annat bra om denna bilen? Regnummer: XGF402 Om inte annat blir det nog affär imorgon | |
|
Hej, Bilen har haft 6 ägare och har följande spec: Typ Wert Chassinummer WBAVU91020KT13548 Typkod VU91 Typ 330D OL (EUR) E-modellserie E91 () Serie 3 Typ TOUR Styrning LL Dörrar 5 Motor M57/T2 Cylindervolym 3.00 Motoreffekt 170 Motor HECK Växellåda AUT Färg TITANSILBER METALLIC (354) Stoldynor STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Produktionsdatum 2005-10-26 Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatväxel S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Anpassning till sportchassi S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S2MEA M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T. BMW LM Fälg M dubbeleker 194 S302A ALARM SYSTEM Stöldskyddsanläggning P337A M SPORTS PACKAGE M Sportpaket S386A ROOF RAIL Takreling S402A PANORAMA GLASS ROOF Panoramatak elektrisk S418A LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE Bagagerumspaket S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel automatisk avbländade S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sportstol S493A STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Förvaringspaket S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S4ADA INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE Interiörlister alu längsslipade, fint S4AEA ARMREST FRONT RETRACTABLE Skjutbart armstöd fram S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC), bak S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S544A CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION Farthållning med bromsfunkt. S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S710A M LEATHER STEERING WHEEL M läderratt S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Takhimmel antracit P7RSA COMFORT PACKAGE Paket Comfort S842A COLD CLIMATE VERSION Utförande för kallt klimat Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Extra-Export tankning S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Korsvis manövrering utgår S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning svenska S896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Halvljusautomatik-koppling S8SPA COP CONTROL Styrning COP S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Karossytsskydd Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Exterieurdelar in vehicelfärg S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska |
|
|
Tack så mycket Patrick. Får jag ner priset lite på den så blir det nog affär. Tycker 165 är lite i överkant, eller är jag känslig? |
|
|
Kanske inte betyder något alls, men kontrollera nyanskilllnad på dörrar främst på förarsida. Man kanske lurar sig. Mvh Stefan |
|
|
Hur gick det? Blev det affär? ---- BMW CS #6212 |
|
|
Nej, blev det ingen affär. När jag synade bilen mer noggrant efter Stefan85 förslag tycktes jag se spår efter omlackering av höger framskärm. Säljaren ville inte släppa något alls på priset så jag tackade för mig. Hittade en annan bil iprincip nyskick som jag slog till på och är mycket nöjd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.