|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet mer om denna bilen eller om säljaren? Länk! Förutom det uppenbara att den är importerad, och dessutom just nu har en privatperson som ägare. | |
| Den ser fin och ren ut. Om du tycker den är värd 220k är det bara att slå till. | |
|
SELECTION COP RELEVANT VEHICLES CO2 CONTENT BRAKE ENERGY REGENERATION MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL MODEL DESIGNATION, DELETION COMFORT ACCESS SYSTEM PANORAMA GLASS ROOF WARNING TRIANGLE INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D SMOKERS PACKAGE SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER STORAGE COMPARTMENT PACKAGE SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER ARMREST FRONT RETRACTABLE HEADLIGHT WASHER SYSTEM Benämning (gränssnitt) PARK DISTANCE CONTROL (PDC) RAIN SENSOR XENON LIGHT ADAPTIVE HEADLIGHTS AUTOMATIC AIR CONDITIONING CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL BMW ASSIST BMW ONLINE VOICE INPUT SYSTEM PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. BMW TELESERVICES CONTROL TELESERVICES M SPORT SUSPENSION INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING Benämning (gränssnitt) INNOVATIONSPAKET COMFORT PACKAGE NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH GERMANY VERSION EUROPE/DEALER DIRECTORY GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE COP CONTROL |
|
|
Just när bilen är importerad för vinnings skull så blir jag misstänksam. Annars gillar jag bilens utrustning, dock har jag 20+ mil till Göteborg, annars hade jag självklart redan varit där och kikat. Hur ska man ställa sig i övrigt när det faktiskt är ett privatperson jag köper bilen av, och inte företaget? |
|
|
Vad spelar det för roll? Är bilen på firman, är det dom som är säljarna. Dom har samma åtaganden och skyldigheter som om det vore deras bil. Hälften av alla bilar på exklusiva bilfirmor är förmedlingsaffärer från privat ägare. |
|
| Jag har ingen aning, det är därför jag frågar :) | |
|
Importera själv av aukt. BMW handlare i t.ex. Tyskland så slipper du alla funderingar om mätarfiffel krockskada m.m. Dessutom har du ett enormt utbud och kan i princip skräddarsy en bil som passar dej. Varför köpa en tveksam bil i Sverige när du kan göra en säker affär i Tyskland till samma eller lägre pris. Är priset lägre i Sverige på en nyimport, så finns också en orsak till det. |
|
|
Japp, det är mest smidigheten med inbyte av befintliga bilen som gör att jag kolla svenska handlare. Dessutom har jag dock avskrivit efter svar från transportstyrelsen. Bilen är skriven på en privatperson i Jönköping och till salu i Göteborg. Tillsammans med det faktum är den är intagen för att säljas direkt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.