|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag har problem med min vevaxelgivare som jag nu bytt 2 gånger men nu har den gått sönder igen, allt detta under en period på ca 2 månader! Någon som har varit med om detta och kan hjälpa mig att förstå varför den ständigt går sönder? Mvh T.Lademo | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Var har du köpt givarna ?? Det är ett års garanti på reservdelar normalt. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
dom är köpta på Schmiedmann och jag fick utbytes på direkten, men den jag är fundersam på är om något kan göra satt dom går sönder eller om det bara är väldigt dålig kvalitet? Mvh T.Lademo |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Köp en på BMW så slipper du ifrån detta krångel. Kostar 1100 spänn men fungerar. Att köpa OEM givare är tyvärr ett lotteri har det visat sig oavsett vilken världsdel du handlar dom. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
okej okej jag har en sådan ligger som jag ska montera och hoppas att det håller efter jag satt dit den =) Tack för svar T.Lademo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.