|
|
|
|---|---|
|
Har en Bmw 545 E60 med bluetooth handsfree inbyggd. Men var sitter micen? Anledningen till att jag undrar är att om nån ringer så hör jag dom bra men dom säger att jag hörs väldigt dåligt. Så kan man kanske byta mic? Eller finns det nån inställning som höjer ljudkänsligheten? | |
|
Hittade svaret i en pdf-fil. Men nu vet jag inte hur man tar bort denna tråden? |
|
| Var hittade du pdf:en ? | |
|
Ja, du, det var nån vänlig själ här på forumet som länkade via ett annat inlägg. Tyvär hittar jag ej inlägget nu.. Men bl.a var det nån Fredrik som svarade & nån marin.. Men jag fick bara svar på Placeringen, inte Vad som kan vara fel, så om nån har ett tips så tar jag gärna emot det. |
|
|
Miken på original HF sitter nästan alltid i taket intill innerbelysningen. Det händer inte sällan att de tar lite stryk av all kyla/värme, kanske kondens osv som det alltid blir efter några års drift, byte gäller och jag har hört flera fall där detta hjälpt. FP |
|
|
Tusen tack Folke! Vet du på ett ungefär vad ett sådant byte kan tänkas kosta? |
|
| Jag söker svar på exakt detta. Folk klagar på att det låter förjävligt när jag pratar i bilens handsfree. Undrar om det kan vara micen som är problemet. Nån som vet vad ett byte kostar? | |
| Har samma problem i min cab -10, alla säger att det hörs skitdåligt. HAr inte klarat lokalisera micken och undrar också vad det kostar at byta eller om man eventuellt kan göra det själv? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.