|
|
|
|---|---|
Apo |
Någon hade slitit loss plastlisten idag på min 325a som har en m3 front. Nu undrar undrar jag om det finns någon sätt att låsa fast fronten så att det inte är så lätt och norpa den, om jag förstår rätt så sitter den fast enbart med ett antal muttrar som sitter under listen? Är ju inte så spännande och komma till en bil som inte har någon front. Skall man ha 220 volt på chassit? |
E30poppe |
De där me 220 Volt var nog ingen dum ide!!! BMW,BRUDAR,BÄRS Å HÅRDROCK... Vad annars??? |
|
du får göra som polaren!! lägga några svetsloppor på muttrarna, han har iallafall sin kvar |
|
|
220 Volt låter bättre då slipper man att folk tar ens grejer ! sen lär dom inte ta i nå andra bilar heller ! 2 flugor i en smäll |
|
|
220 Volt låter bättre då slipper man att folk tar ens grejer ! sen lär dom inte ta i nå andra bilar heller ! 2 flugor i en smäll |
|
Crusty |
Tror inte dom där j-vla farbror blå gillar den idén med 220V! Förresten gillar dom väl inget! När man ska skydda sig slår det bara tillbaka på en!! Tyvärr e det väl så! ///Crusty |
Apo |
Vart svetsloppor för min del iaf.. borde stoppa små tjuvarna iaf.. funderar dock bara vad det e för folk som norpar dessa grejer. Om man har råd med en bmw så borde man vel ha råd o köpa grejer till den lagligt eller?? |
| Dra fast bultarna med locktite då behövs mutterknackare för att få loss dom. Listerna kan du ju dra fast på samma sätt. Då lär de väl skära sig duktigt på plastflisorna som blir. Garage är nog det bästa alternativtet dock. | |
|
min front e larmad med en liten manik :)) |
|
| jasså hur då om man får fråga ? | |
Apo |
vad är det för larm som stödjer sånt? |
loqman |
tja! Jag har tyvär ingen tips till dig men jag undrar varför du kallar du "Apo" |
Apo |
engång när man var aktiv på scenen så kallade jag mig för apocalyptica... och det är för jobbigt o skriva hela det så det vart apo... har även kallat mig för catonica men det är lika jobbigt o skriva osså.. :) |
|
Farsan hade vässat sin mb-stjärna i underkant.. det var iofs borta en dag med det var små blodprickar på huven =) MaxPower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.