|
|
|
|---|---|
|
Haj haj! Ska köpa nya njurar till min m3 e36 då fästena är kassa... Funderar på om svarta( allt svart och inget krom) kanske kan va snyggt? Eller orginal? Vad tycker ni? Min bil hittar ni på: Länk Ska dessutom byta lyktorna till "orginalstuk" med svart botten.... | |
|
Krom om du frågar mig! Din bil är ju ganska mörk, med svarta flyter allt ihop. Alpina B8 Länk |
|
|
Håller med, krom är alltid snyggt! Klabbarparn |
|
|
Kanske njurar i kolfiber som matchar läppen. Den ser iaf ut att vara i kolfiber ;) |
|
| med tanke på dom andra kolfiberdetaljerna som läppen, insuget och staget så hade nog jag kört kolfibernjurar.. men å andra sidan så tycker jag att kromet går ihop bra med dina framlysen.. | |
|
Länk there can be only one |
|
|
Personligen har jag mycket svårt för krom och kör alltid svarta njurar oavsett lack. If it don´t run, chrome it! =) --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
| Svart är aldrig fel som sagt! | |
NeZaN |
Kolfibernjurar, utan tvekan. Originaldelar i all ära, men om man ändå ändrat på andra saker kan man lika gärna slutföra så det inte blir en massa olika kombinationer! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.