|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag har blivit mer o mer sugen på en m5 e39 och finns det en till salu på en firma bara några mil från mig!Funderar på o åka och kolla på den! Är det någon här som vet något om denna m5:a Länk | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
:) skottsäkert glas? nja knappast ;) |
| Gött med skottsäkert glas :) Bara där har du argumentet för att köpa den bilen. | |
|
Tack för kommentaren jokso! Precis vad jag ville höra! |
|
|
Är det ingen som har någon info om denna bil? |
|
|
Länk |
|
|
Kommer det ingen info härifrån så är det väl bara att checka upp vagnen seriöst själv eller med hjälp av någon kunnig firma/person.. Jag har tyvärr ingen info.. Bra att kopplingen är bytt iaf.. Sedan finns ju det sedvanliga "felen" som en M5 E39 kan råka ut för såsom luftmassemätarproblem, lite hög oljeförbrukning(iaf när det nu är en 99:a), skramlande vanosar (kan bero på att vanosenheten släpper ut oljan vid stillestånd på icke modifierade 99:or, kan också betecknas som "skönhetsfel")...etc. Men ta ut bilen och provkör en bra stund(lyft gärna upp bilen för att kolla underredet på t.ex valfri GDS hall eller dylikt), det brukar ge en bild av hur det är fatt med vagnen..+ såklart ägarhistoriken ska kollas igenom..bl.a. Mvh Janne. |
|
|
Tack så mycket för tipset Janne! Jag var inne nu på " garaget.org" och hittade bilen där av en slump några som kallade sig "skbg performence club" hade tydligen haft bilen ett par år det har tydligen börnats en del med bilen! Man blir ju lite skeptisk när man läser sådant! Jag fick fram detta via Carfax!Länk. Man är ju rädd för att den ska gå sönder och det bli riktigt dyrt! Men en sån bil skulle nog vara bra för mig som gillar bilar med fart! Har du någon erfarenhet av en sådan bil Janne? MVH Tony |
|
|
Såg nu att annonsen är bortplockad...Såld ? Nej, tyvärr ingen annan "erfarenhet" än vad jag läst och hört om...på bl.a. detta forum. Inte kul att höra att bilen "burnats" med, men vagnen i sig kan nog vara frisk ändå, men det gäller att kontrollera bilen noga innan ett evtl köp...iofs ska man göra det med alla begagnade bilar man är intresserad av men en M5 E39 är såpass dyr att börja reparera t.ex. det mekaniska med så.. Det finns alltid orsaker till varför en bil är "billig", i detta fall så kanske det finns ett och annat att kontrollera extra noga iom historiken.. Men som sagt, annonsen blev bortplockad nyss av någon anledning.. Mvh Janne. |
|
|
Fel av mig...kollade på fel länk :) Mvh Janne. |
|
|
BMW 535 Försök satsa på en facelliftad m5 från 2001 istället..Är det nåt speciellt du vill veta,så fråga på,så ska jag försöka ge dig så bra svar som möjligt min gamla m5-2003 Länk nya pärla: Länk |
|
|
Länk Länk jag bor i Kstad,så jag kan kolla på den om de skulle bli intressant Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.