|
|
|
|---|---|
|
Är sugen på ledlampor till mina bakljus till e-91.Jag köpte först vanliga led o fatta inte då att det skulle varna o blinka som en julgran hela tiden!Hålla på med motstånd till varje lampa verkar lite jobbigt.Om man någon gång vill ha tillbaka vanliga glödisar va händer då med alla dessa motstånd?Men nu finns ju p21w i canbus.Vågar man köpa dessa?De kanske inte funkar ändå!Har någon testat? mvh | |
|
tjena. jag har köpt sådan lampa med canbus, men har inte fått hem den än ifrån UK. men när jag får hem den så kan jag ju säga till. Mvh Kevin |
|
|
Ja gör det!Kan vara bra o veta om det är värt o att det funkar. |
|
|
Tjena johnny boy. Nu har jag fått hem lampan och satte dit den igår. Fördel: Lyser fint, Nackdel: imma i lampan, varning för lampfel, blinkar när jag startar bilen. Det e vad jag har kommit fram till. jag köpte denna lampan, Länk ringde xenonkungen för lite tips, och han som varade körde samma bil som jag kör (E91). Även om man monterar motstånd så kommer du att ha lampel och blinkande lampa vid star av bilen. Frågade om deras lampa han sa att den blinkar inget, då har du lampel där oxå. Jag hoppas att detta kan hjälpa dig, och lycka till. Mvh Kevin |
|
|
skall fixa video, så du kan se hur det ser ut. Mvh Kevin |
|
|
Ok.Får se om jag ska ta bort mina lampor!Lite jobbigt med alla varnings fel osv. mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.