|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nåt om denna? Verkar lite för billig för att va sant..Ägaren verkar inte villig o släppa från sej bilder på bilen iaf.. Länk | |
|
Han har väl lagt sig lågt och hoppas på budgivning uppåt? ___ //Ulf |
|
|
För billig? Det står ju "Pris: Bud"....Att han skrivit 99' är väl för att locka folk till annonsen... Men alla läser väl inte hela annonstexter har man ju förstått. |
|
|
billigt och billigt....en M3 med snart 20000 mil skulle inte jag betala över 100000 för:-) Mvh Peter |
|
|
Borde inte priserna stanna ett tag på M3 E46 snart? Fast verkar bara fortsätta ner ju säger iallafall köparna hehe och det är väl dom som bestämmer=) Du som vart runt och kollat och har koll peddan, va skulle du ge för en 10-11år gammal M3 med säg 11.000mil som har den utrustning som fortfarande är hyfsat aktuell och i bra skick med alla papper i ordning? |
|
|
Sålde en svensksåld 03 prefacelit med 9200 mil förra året. Fick väll en 100 mail angående byten och skambud, bara 2 ringde och var seriösa. Dock hade bilen en låg utrustningsnivå, halvskinn verkar folk vara väldigt skeptisk till. |
|
|
jorgens3: Det har ju sålts M3:or i höst med begärda priser runt 150-170 tusen, då har bilarna gått runt 10000 mil och haft hyfsade utr/färger.. En sådan bil tycker jag är ett betydligt bättre val än en som gått nästan det dubbla....allt annat slits ju oxå, inte bara motorn! Kollar man marknaden nu så finns det knappt några M3 e46 till salu men om en månad eller två så ser det säkert bättre ut:-) Jag tror man kan hitta ett hyfsat lågmilat ex för runt 150 tusen i feb/mars och som svar på din fråga så är det ungefär vad jag själv hade kunnat tänka mig betala:-) MVH Peter |
|
|
Ja vet fler som väntar till våren och sälja sin M3, så runt 150k för ett fint hyfsat lågmilat ex i vår tror jag det kommer va många av ute då Inte omöjligt det blir en coupe då i vår om det kommer ut nån som känns rätt för mig, tycker det är snygga grymma bilar Och frågan om M3an som du fråga om här från början så är den i fint skick som han skriver mm, peddan skulle inte ge över 100 men tycker ändå han borde kunna få 110-115, fast hade inte köpt en med nästan 20k mil för hade inte känns nå kul, hade tänkt på det varje gång man ska köra hehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.