|
|
|
|---|---|
|
Hej behöver hjälp av någon som kan =) Fick en 2:a på besiktning då bältet i mittsätet, bak låst sig. Försökt fälla sätet och knacka i ryggen i hopp om att den ska lossna då jag hört av vänner att det kan hjälpa. Bältet kan dras ut 1-2 centimeter så troligtvis är den inte skadad utan bara låst? Måste lossa skinnklädseln bak för att kunna åtgärda det men vet inte hur jag ska göra. Tänkte också fråga hur jag lossar högtalarna när jag ändå skriver här. Vore väldigt tacksam om någon vill svara Med Vänliga Hälsningar/ Daniel Hörberg | |
|
Försök rycka sittdynans framkant rakt uppåt. Om inte det går så har du två klumpar på sittdynans framkant. I dessa klumpar sitter det två torx-skruvar som du ser om du stoppar ned huvudet och tittar med en ficklampa, de sitter liksom undertill i en försänkning i klumparna. Skruva bort klumparna så är sittdynan lös. Skruva sedan lös bältets nedre fäste så kommer rullen att släppa, förutsatt att ryggstödet är ordentligt uppfällt. Högtalarna: sök, finns garanterat trådar om det: Länk Eller här: Länk Eller här: Länk ___ Min bil: Länk |
|
| Tack så jätte-mycket för svar =) Ska ge det ett försök idag | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.