|
|
|
|---|---|
|
Är på väg och köpa backluckehandtag men blev lite osäker på storleken. Är det 2 olika storlekar på Coupe och sedan varianten? Jag äger en e46 320i sedan -03 Skulle exempel denna som kommer från en coupe passa mitt sedan? Länk tacksam för hjälp MVH Kenta | |
|
Nej, coupé/cabriolet har en annan version än sedan. Touring har en tredje version... Med andra ord måste du ha en till sedan om du har en sådan! För att komplicera det ytterligare finns det två versioner till sedan. När jag fick bakluckan utbytt på rostskyddsgaranti satte de dit en version som inte syns i ETK. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tack, Att kombi var också annorlunda visste man inte. | |
|
Vad har du för fel på handtaget? Jag hade generalras på mitt (plasten spräckt och brytaren funkade inte) men såg att om plasten är hel så är det smidigt att sätta in en liten spiralfjäder i bakkant på handtaget. Om du skruvar bort hela klabbet så ser du hur det är på baksidan. Det är microbrytaren som fjädrar tillbaka handtaget och det vill inte riktigt om det har fått sig en liten smäll. Ny microbrytare hittar du på exempelvis www.kjell.com för några tior. Titta på det innan du byter hela skiten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.