|
|
|
|---|---|
|
Hej En kompis till mig är intresserad utav denna bil Länk någon som känner till företaget eller varit där och kollat på deras bilar? Bilen i fråga ser jag direkt saknar M-ratt vilket får mina varningsklockor att ringa. Någon? | |
| Snabb sökning på några av deras andra bilar visar att de är importerade av privatperson för att sedan säljas av detta företag, dvs de har inga svenska brukare i dagsläget, antagligen så med denna bil också. | |
|
De använder sig av en Hotmail adress.. :-/ Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Ingen äkta M-sport, saknar det svarta innertaket bl.a. också. | |
|
Har också noterat att företaget är ganska nyetablerat och att nästan samtliga bilar varker vara imp. Får se vad min kompis säger imorn när han har varit där:-) |
|
|
märkligt fullutrustad utan xenon |
|
|
Faceliftad utan den facliftade navigatorn ? Verkar skumt. (jag har den i min bil nämligen, skall vara integrerad ej som pop upp) |
|
|
Klåpare! Det där är väl ingen M-ratt heller? Fullutrustad my as.. |
|
|
Nej den verkar skum ratten hade jag noterat dock;-) |
|
|
Det är kanske en bra bil ändå. Men när firman presenterar bilen som fullutrustad med M-paket, och sen är det en massa detaljer som inte stämmer, då drar jag öronen åt mig. Känns inte som en seriös firma.. |
|
|
Ja det är tyvärr mkt som inte stämmer vad det verkar, sedan behöver det inte vara fel på bilen pga en hotmail eller att säljaren har dålig koll på vad han säljer. |
|
|
Definitivt inte. Det kan mycket väl vara en bra bil. Men man ska nog kolla den lite extra noga.. |
|
|
Nu har jag fått rapport bilen vart jätte smutsig och det låg glasbitar i den med. Förklaringen till att det saknades m-ratt vart att det bara vart utvändigt m-paket???? Han avstod provkörning och letar vidare |
|
| den fast monterade navigatorn kom inte försen senare, denna uppfällbara hängde med över faceliften 08 | |
|
Det där med "M-paket" verkar en del säljare ha svårt att förstå. I annonsen med min 135:a så stor det "Stora M-paketet". Sedan såg jag direkt på bilderna att fälgarna inte var M. Ingen M-instegströskel och där man vilar vänsterbenet är det gummi och inte metall som i M-paketet. Men han erkände sedan i telefonen att det var kanske inte M-paketet utan bara ratten som var M, lol. |
|
|
Det är nog något av det jag stör mig mest på när jag kollar annonser på bilar alla fel, de kan ju knapot ens vara bilintresserade med tanke på allt skit som skrivs ibland |
|
| Tyvärr litar de antagligen för mycket på den de har köpt bilen av, särskilt handlare som inte normalt sett brukar sälja BMW. | |
|
Många verkar också bara kopiera en text rätt av. Min gamla a4 avant ligger på blocket nu och den har fått både regnsensor och elhissar i bak dörrarna + lite xtra options. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.