|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Zwaniz: hehe.. kom på att det finns fler daytonavioletta än din, hur vet jag att det e du ?? Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
ZwaniZ |
Tja nu bor jag ju inte i Halmstad utan i Laholm,, Men där finns en del fina M3:or också.. Heja, hm, är möteshastigheten 4-500km/h är det kanske svårt att hinna med :) ZwaniZ |
ZwaniZ |
Bara skoja.. jag är inte i Halmstad så ofta men jag får vär köra in nån dag å kolla.. Ser du regnr SLY så är det jag... Helt orginal, tycker den är snygg som den är, har inga akuta drömmar och köpa till som man hade haft om man hade haft en 325:a typ... Mång snackar om att rejsa här men det jag tycker bilen gör sig bäst till är att köra på kurviga asfaltsvägar utanför stan.. Ha 3an i och ladda som fan ikurvorna så att man känner bakhjulen släpper,, precis som gokart fast roligare ZwaniZ |
Red Devil |
men vad för värde visar den första siffran som dyker upp,(vad är PartNumber?, och vad gör man om man byter Instrumentpanelen?, då kommer ju allt försvinna, Chassisnr etc..... |
|
Värde 2 som ZwaniZ visade Code:00000 betyder att bilen är mätarfifflad! Numret ska vara något annat, vad som helst men inte Code:00000 Det uppkommer när man har man har påverkat Code kontakten i mätaren! Jag hittade även ett värde på Nyare E38 och E39 när man öppnar upp färdatorn i service meny så kan man få fram SI-KM: Jag har dessvärre inte klart för mig hur det fungerar ännu, men jag ska kolla på några bilar jag vet är fifflade så kanske man kan lära sig avslöja dom lika lätt som E34:or och E36:or med Code:00000! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.