|
|
|
|---|---|
|
Tiden går fort när man har kul, 528:an passerade 12 för några månader sedan, varav 11 hos mig. Känns som hälften ungefär...) Önskar alla ett Gott Nytt År därute, kör förståndigt i trafiken. mvh Folke FP | |
|
Detsamma Folke! BMW CS #5206 |
|
| Dito | |
|
Detsamma!! Amet bytt bil antar jag=) måste varit dig jag mötte i JKPG för några dagar sen! första gången jag mött en Imolaröd touring sen jag köpte min Imola touring för snart 2år sedan=) Länk |
|
|
Samma Blir lite avis på röda bilar synd att man nästan aldrig hittar en själv Har haft en E 34 men sen ingen snygga bilar Ha deT |
|
| Gott Nytt År! Första 25 milen avverkade efter nyårsfirande i Värmland. So far so good :-) 0,68 l/mil i snitt... | |
| Bimmernord: Tidigt nyårsfirande eller ligger Värmland i en annan tidszon? | |
| Bra gissat, värmlänningar ligger minst två timmar före resten av Sverige ;-) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Gott nytt år folke och alla andra här inne! Mvh Patrik |
|
Bimmernerd: Eller 364 dagar efter. ;-) God fortsättning! _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Gott nytt år allihopa! | |
|
Hej Lelle. Trevligt o ännu trevligare att det var du, såg att du hejade mig efter min helljus blinkning. Vi måste träffas för att studera våra bilar tillsammans. |
|
|
Ja det får vi ta och göra vid något tillfälle Amet, man är ju i Jkpg ibland och snurrar =) Länk |
|
|
God Fortsättning allesammans! mvh/ Anders |
|
|
Känns som det närmar sig årsskifte igen, och jag hoppade över förra årets hälsning verkar det.. någon annan hann säkert före. E39 -00 528iA strävar på, lämnade fabriken i september 1999 och är lika pigg än idag. Hur som helst, Gott Nytt År till er alla där ute. FP |
|
|
Gott Nytt År till Er alla! mvh/ Anders |
|
|
Gott Nytt År! _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Vill passa på att önska alla läsare ett gott nytt år! FP |
|
|
Grått Nytt Hår å God Fotsvettning! ;) --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.