AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.737

Hur byter man lampor till angel eyes?

Jag har köpt led lampor till mina angel eyes e91 med xenon srålkastare(halv ljus).Det var den lätta biten!Vart sitter de någon stans? Bättre att fråga någon som vet än rota runt bland allt det är ju skapligt trångt!Vet att det finns en svår lucka i innerskärmen oxå.Håller även på o labbar lite med led till bakljusen fattar inte varför bromsljusen lyser hela tiden med led lampor.Dock lyser de ännu starkare när man trycker på bromsen så det funkar ju!Finns det något motstånd som tar alla lampor på en gång eller måste man montera ett till varje?
mvh o gott nytt år.

Visa användare
10
otto86
E90 325iA -05
Har själv beställt led till min e90 och därför kollat runt hur de är smidigast att byta. Tror jag kör dessa killarnas metod, för att slippa allt pilleri.

Länk

Länk

Vad valde du för lampor? Och från var?
Såg smidigt ut!Skit farligt o ligga så där utan bockar!Jag köpte på ebay.Led marker 7000k xenon för 350kr från england.Hoppas de funkar nu då.

Visa användare
10
otto86
E90 325iA -05
Har nu satt in mina 10 Ws från Xenonkungen. Lite meckit för att bara va lampor men tror ändå killarna i klippet gör på de smidigaste sättet. Blev riktigt snyggt ljus.

MEN....stör radion trots att så absolut inte skulle vara fallen enligt Xenonkungen, får bli ett samtal dit på måndag :(

Hade varit kul att höra hur ditt blev. Om man nu måste byta till några andra för radio vill man ju ha kvar.
Har nu bytt till led o gjorde som på filmen!Skit lätt o snabbt.Det blev kanon mycket snyggare o starkare än det gamla gula.Bra tips o ta bort innerskärmen gick mycket fortare än jag trodde.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.