AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
7.413

Nån som provat Subaru Sti Racing -11

Sida 2 av 2
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

bump:

Nu har jag provkört en Sti racing, fick faktiskt låna en bil från en trevlig kille här i stan, MYCKET trevlig körmaskin, kändes aningen som en 335 i accet/vridet. Väghållning/bromsar som en M3. Tyvärr känns interiören plastig och inte 2012 precis. Men den kostar ju därefter.

Lite sugen blev jag dock!

MVH Peter
He he jag förstår suget...
Men det är ju lätt botat, det finns ju några till salu hos handlarna.
Pruta borde också gå bra med tanke på att dom har stått i hallarna lääänge nu, verkar inte vara den lättaste miljöbilen att sälja...
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Japp, den jag är mest sugen på har gått knappt 30 mil och kostar utan byte 350 istället för nypriset på 429.

M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Varför inte köpa en Evo X istället då. T.ex denna Länk då får du 400hk/500nm på köpet har haft en sådan och den är snabbare och snyggare enligt mig.

pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Njae jag provkörde en evo x automat i Hörby häromåret men den kändes inte det minsta nice...tyvärr...

M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Nej men manuell är en hel annan bil

Är det den i Vimmerby som dom sänkt lite till?
Såg att den ställdes av för ett par veckor sen, dom kanske tror att den blir kvar ett tag till... = 340 kanske ;-))
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Japp mitt ev bud hamnar däromkirng, hoppas tejpen inte lämnar några spår efter sig bara..:-)
Eftersom bilen stått skyddad inomhus så är det nog inga problem.
Du får väl ha som krav om det blir affär att dom tar bort tejpen så du kan syna den.
Jag ställde det kravet i Växjö, att kolfiberfolieringen skulle tas bort vid affär så jag kunde syna bilen ordentligt, och det var inga problem.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.