|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag tröttnat på mina döda pixlar i MID-displayen (stereon) Jag gjorde ett försök att byta Zebra-kabeln men det gick inget vidare :/ Tänkte jag skulle stoppa in en bättre beggad MID i stället men vad passar. Kan jag ta från vilken årsmodell som helst som har den breda displayen? Jag har en 02:a. ___________ Mvh Chrille | |
|
Ingen som testat byta hela MID:en? Antar jag får beställa en ny Zebra-kabel i stället och ge mig på ett nytt försökat att byta den i stället. ___________ Mvh Chrille |
|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Det hade jag gjort också. Finns en annan tråd om detta: Länk Lite pilligt men de flesta lyckas till slut. |
|
Ingen lycka med byte. Försöker hitta en beggad. Har hittat en som ser ut som min i knapparna förutom att den även har BC-knapp. Det har inte min. Kommer det passa? ___________ Mvh Chrille |
|
|
Borde passa fast den har BC knapp, men BC knappen börjar ej fungera. |
|
|
Hej har samma problem. sökte Ang detta så tar upp en gammal tråd . fungerade det? e23power |
|
| Har monterat en beg mid med bc knapp i min x5 e53 03a orginal sitter mid utan bc knåp. Det funkar inte.går det att por själv? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.