|
|
|
|---|---|
|
In och rösta på BMW! Finns 10 olika BMW-modeller att rösta på. Jag röstade på Gran Coupé. Min nya favorit. Rösta här: Länk | |
| M5 ligger tvåa i röstningen. Bara steget bakom Brabus Rocket. | |
|
Inte nu längre...nu leder M5 Brabus Rocket? Den ser ju ut som någon i klass 4b ritat den!!!! Länk |
|
|
Haha jag håller med. Brabus Rocket är bland det fulaste jag sett. Brett underbett med tandställning typ. Hur i h-e kan Volvo V60 XC-Design få så många röster? Löjligare Volvo har knappt skådats :-) |
|
| var röstar man?? ser att det står längst ner men hittar ingen ruta för det!! | |
|
Fantastiskt att 9-5 Sportkombi får så många röster med tanke på alla alternativ... F ö leder M5 överlägset än så länge :-) |
|
| Ha.. Otippat att jag skulle rösta på Citroen DS5.. Flera gånger till och med. | |
|
@bmw_jerry Man röstar längst ner under den låååånga texten. Precis innan där man kommenterar. Går inte att missa. Finns 173 bilar listade haha Länken igen: Länk |
|
|
Subaru BRZ och Audi S8 har gått om BMW M5 rejält i omröstningen! In och rösta mer er! :-) |
|
|
He,he...så fort denna tråd kom upp så drog Subaru ifrån rejält från M5, även S8 rösterna kom igång då...bl.a. :) Finns nog en del Subarufantaster och Audifantaster som kikar in på denna sida...vi vet ju att M5:an är bäst ändå ;) Mvh Janne. |
|
| Jag tror jag har röstat 6 eller 7 gånger på BMW M5, synd bara att sajten är så seg, annars hade man orkat rösta fler ggr. :) | |
| Hur många av er som röstat på nya M5an har provkört och kan säga att det är den bästa bilen? | |
| Röstning går ut på att välja en "favorit" och inte vilken man har testkört. | |
| Honda Civic leder, men hallå liksom. :) | |
| 1M fick min röst, kanske skulle ha taktikröstat på M5... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.