|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Ska montera en ny stereo i min BMW 523I E39. Jag tror det är en Iris classic stereo, det är den med skivan ialf. Men till frågan, hur fasen får man bort den? kollade idag men hittade inget. tog bort volymknappen samt kåpan vid handsfacket men var inte mycket bakom där heller. Måste man bort med hela instrumentbrädan? MVH | |
|
Länk |
|
|
Tack! Dock som jag skrev har jag ingen skruv där som visas i filmen.. Någon annan som kanske vet? |
|
|
Har du samma stereo som på bilden (Business)? Isf har du en skruv eller en liten fjädrande spärr under volymratten. Annars vet jag inte... FP |
|
| Stereon ser lika ut ipricnip förutom att jag inte har någon telefonknapp.. nix finns ingen fjäder eller skruv där bakom, väldigt konstigt faktiskt! ska ur med de imorgon så vore bra om nån visste de nu känner jag. Hehe | |
| Ta bort volymknappen, ned till höger brevid så har du ett litet kvadratiskt bleck typ som ska föras hög el vänster typ 5mm. | |
| Har nu kollat 3ggr.. men nej, det finns inte tecken till att finnas någon skruv eller liknande.. ska ta bild imorgon så får ni se. Blir galen! | |
|
Fick lös den.. man ska allså på min modell använda nånting bra och bända med på sidan utav stereon så kommer den att ploppa lös, den är clipsad! så är bara och bända lös så ska den lossna. Tack ändå! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.