AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
706

Eftermontera elhissar?

Visa användare
19
Leo
E34 BMW 520i -90
Tjipp... Letade runt lite på skroten i kungälv efter lite små delar till min 520i -90 och efter avlslutat uppdrag la jag märke till att 525:an som jag plockat delar ifrån hade elhissar fram. Är det möjligt att köpa loss dessa och eftermontera på min 520? Om så är fallet hur går man till väga med inkoppling och montering alt. var kan man få tag i en sådan beskrivning.
Visa användare
19
Leo
E34 BMW 520i -90
Öh... hittade en beskrivning under mekartips så ni kan ju bortse från mitt inlägg, men om någon har gjort detta ingrepp så kan ni ju kanske bidra med lite tips o trix eller nått... :)
Imran
Tjenare, jag funderar på att göra samma sak. Var det dyrt att köpa loss elhissarna från skroten? Nån som känner till nån skrot i södra sthlm? Eller någonstans i sthlm?

hälsningar
Imran
Visa användare
19
Leo
E34 BMW 520i -90
Nja, skrotnissen visste inte men han skulle tippa på cirkus 1000lappen. Sedan om det är billigt eller inte vet jag inte men det låter väl rimligt
markus00
Jag har köpt elhissar fram som jag håller på att montera. Nånting man inte får glömma är kabelhärvan i dörrarna med kontakter det glömmde jag så det håller jag på att vänta på nu... lite trist...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.