|
|
|
|---|---|
|
Länk Sicken burnis... | |
| Väldigt... Häftigt... | |
|
Moget...(?) Min personliga "maggropsskänsla" är nog att jag skulle föredra att slippa se sådana här inlägg här på autopower. Det skulle utan tvekan kännas bättre i min mage om denna övningen hade blivit utförd med någon annan bil än en BMW... |
|
|
Ja... Vad ska man göra om plånboken är för tjock o hjärnan för liten? ;) Ja, ja.... Vilken bil som helst med 400hk kan göra så.... Skulle bli mer imponerad om det vore t.ex en e34 518 utan massa folk omkring. BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Hmm...ja, kanske 150hk är effektutvecklingen när det väl är snurr på hjulen. ponera att ca 70 hk går åt till att värma bromsarna bak. Det är ett två små värmeelement på ca 26kW per sida vilket inte kyls bort särskilt bra eftersom bilen står stilla. Resultat: Minst vinda bromsskivor, brända belägg, kokande bromsvätska, brand i underredsmassa och plast, slut på däcken. Värt det? Tja, beror väl på vad publiken betalt i inträde. Troligen ingenting. Egennytta: Nja, resan från punkt A till B där A=B hade kunnat gjorts till fots betydligt billigare ;) | |
|
Blocket nästa.... "gubbkörd, något GDS, däck och bromsar bör bytas." BMW 4 Life |
|
|
Jösses jävlar, personen(erna) måste ha skitit ut hjärnan fullständigt! |
|
|
Och stå och hålla emot bilen framtill ser ju inte så säkert ut om den nu skulle ta ett skutt framåt.... /Peder |
|
Verdi |
Mupparna som håller emot använder sig av bara en hand. Den andra har de alkoholhaltiga drycker... Av idioter, med idioter, för idioter... |
| Skorpionen: Jag tänkte också kommentera den allmänna intelligensnivån, särskilt hos personerna som står framför och håller bilen "för säkerhets skull om föraren skulle råka tappa kontrollen", men du prickade perfekt med din fina kommentar. :) | |
|
Ingen M3:a dock, bar ombyggd E30! Fyrbult och fel lutning på C-stolpen! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Abbe....det var bra att du noterat det.....nu kan man andas ut.....eftersom det inte var en äkta M3 E30 så känns det iaf liiite bättre :-)) Mvh Ferenc |
|
|
Usch, skönt att det inte är en äkta M3, då kan jag gå och äta middag utan ångest nu... :-D BMW 4 Life |
|
| Härliga lirare, kan tänka mig att dom efter detta gick och grillade lite Flintastek som avnjöts med en kall sofiero och jämförandes av bästa tribal tatuering på den bondbrända överarmen medans dom bläddrade i slitz och planerade nästa plasma-tv inköp på 60 månaders avbetalning... | |
|
Härligt, det var många fördomar intryckta på en gång! ;) Dock ligger det nog något i det hehe. |
|
|
Det var inte helt allvarligt menat som du säkert förstår :) Dock ligger det väl alltid någon form av sanning bakom fördomar. |
|
| Exakt så. | |
|
ja vill veta om turbon höll när han slog av den direkt..... BMW ownz |
|
|
Det behövs inga 400 hk för att bränna däck. När jag fick körkort så gick det lika lätt att bränna däck med morsans gamla Vauxhall viva med 54 hästar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.