AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.075

Original eller andra fälgar !?

El
76
Elarssen
Bmw 330 da touring-02
Bmw 535 da touring-06

Ja,nu sitter det en uppsättning Nitro max 19" på min e39 m5. Visst,dom är snygga och gör sig bra på bilen.
Men jag funderar ändå på att få på en uppsättning originalfälgar(Om man nu skulle hitta en uppsättning)..

Smaksak-absolut! Men ändå vore det kul att få lite respons kring mina tankar!

Vad uppskattar folk,väldigt original eller lite utstick?

Gott nytt år på er:)
Visa användare
376
Alleexs
M3 competition G81 -24
M6 E63 -07
540it e39 m-sport -01
Audi S8 V10 -07
Tycker att M5 fälgarna är bland det snyggaste som kan sitta på en e39.
Dock är det viktigt att dem ska vara original och inga smala kina kopior i fel färg!

Har själv M5 e39 fälgarna på min 540, tycker dem sitter som handen i handsken, men funderar ändå på att kanske köpa ett par andra :P
El
76
Elarssen
Bmw 330 da touring-02
Bmw 535 da touring-06

Ja,jag håller med dig! Såklart original m lär det ju vara isf:)
Verkar dock vara fruktansvärt svårt att hitta en uppsättning som är i fint skick..jaja,har några månader kvar innan jag vrider om nyckeln igen:)
Visa användare
253
Vira20
Plug-in bil från annat märke
Originalfälgarna "M duble spoke 65 chrome shadow" är dem snyggaste som gjorts och ofta ser bilen ut att ha ett högra värde på marknaden eftersom dessa är så "unika".

Men vill du vassa till bilen samtidigt som du vill att den skall ha kvar sin m5 status känsla är bbs ch challenge super snygga på bilen. (btw alla bbs är ju snygga på bmw ;) )

Länk
Visa användare
234
tsdi
- Alpina B12 (E32)
- Dodge RAM Hemi
- Ferrari F430
- Audi R8 4,2
- BMW 750 E38
Tycker att de fälgarna som sitter på din bil är riktigt fula.
Säljer själv lite fälgar och har haft 1 set såna inne i säkert 2 år utan att någon ens varit intresserad.

Tycker rent personligen att man ska åka fälgkant på Bmw =)
El
76
Elarssen
Bmw 330 da touring-02
Bmw 535 da touring-06

Riktigt fula,haha. Rakt på sak;) Jag tycker inte att dom är helt fantastiska,men ändå gör sig rätt bra på bilen. Även om jag också tycker att kant är snyggare.

Men om jag använder tråden och sladdar in på däck. Tidigare har jag åkt ner på den lokala däckfirman och ungefär sagt. Sätt på nya däck,bara dom är bra. Vilket säkert resulterar i att det blir onödigt dyrt.

Jag tänkte försöka med framförhållning denna säsong. Någon som har tips vart man köper däck till ett lägre pris,har hört talas som England har grymma priser på däck.!?

Ja,tips mottages gärna.

Och Hörni! Hur fan ska jag göra med fälgarna?:)
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Original naturligtvis!! Snyggast! finns nog inget alternativ egentligen??

Klabbarparn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.