|
|
|
|---|---|
|
Länk /Anders | |
| Är vindrutemonterad kamera standardutrustning på rysksålda bilar?? | |
|
HAHA Nej, men det är så att försäkringsbolagen ger lägre premium om man monterar kamera. |
|
| En positiv bieffekt av de kamerorna är ju definitivt allt "Youtube gold" som skapas! :) | |
| Man lever så länge man lär ;) | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Efter att jag krockade i höstas så har jag alltid min iPhone ikopplad med appen witness. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| Skulle säkert kunna göra något liknande om jag är trött och har mycket i skallen. Då ska man helst inte vara ute o köra... | |
Roffa1 |
Jag är ej det minsta förvånad, konstigt att hon överhuvudtaget stannade när pumpen slets loss. |
| Nej, det tycker jag inte var konstigt. Det lär ju ha kännts i hela bilen innan man rycker av en slang. Kanske fick hon ett telefonsamtal om nåt när hon satt där att något hänt. Vi vet ju inte eg. vad som försiggick i skallen. Vi vet inte heller hur många som filmats innan det hände o.s.v. Trötthet är allt som behövs för att man ska bli lättruckad. Men Roffe, du menar väl att det var förståeligt för att det var en kvinna misstänker jag? | |
|
Jag är väldigt förvånad över hur lång slangen kunde bli :) Länk |
|
|
Sitter väl någon fjäderbelastad upprullare på den typen av pumpar. Har aldrig stått nog långt ifrån för att testa längden. Slangupprullare kanske hade varit något för Gösta när det begav sig... Länk |
|
|
Haha, den där filmsekvensen är underbar. Pricken över i är när "raggarn" får huven i planeten. :-) mvh/ Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.