AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.971

Kan vara en fördel att ta ur slangen när man tankat innan man kör iväg...

Länk

/Anders
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Är vindrutemonterad kamera standardutrustning på rysksålda bilar??
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
HAHA

Nej, men det är så att försäkringsbolagen ger lägre premium om man monterar kamera.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
En positiv bieffekt av de kamerorna är ju definitivt allt "Youtube gold" som skapas! :)
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Man lever så länge man lär ;)
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Efter att jag krockade i höstas så har jag alltid min iPhone ikopplad med appen witness.

"I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas."

Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Skulle säkert kunna göra något liknande om jag är trött och har mycket i skallen. Då ska man helst inte vara ute o köra...
Roffa1
Jag är ej det minsta förvånad, konstigt att hon överhuvudtaget stannade när pumpen slets loss.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Nej, det tycker jag inte var konstigt. Det lär ju ha kännts i hela bilen innan man rycker av en slang. Kanske fick hon ett telefonsamtal om nåt när hon satt där att något hänt. Vi vet ju inte eg. vad som försiggick i skallen. Vi vet inte heller hur många som filmats innan det hände o.s.v. Trötthet är allt som behövs för att man ska bli lättruckad. Men Roffe, du menar väl att det var förståeligt för att det var en kvinna misstänker jag?
Jag är väldigt förvånad över hur lång slangen kunde bli :)

Länk
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Sitter väl någon fjäderbelastad upprullare på den typen av pumpar. Har aldrig stått nog långt ifrån för att testa längden. Slangupprullare kanske hade varit något för Gösta när det begav sig...
Länk
Haha, den där filmsekvensen är underbar. Pricken över i är när "raggarn" får huven i planeten. :-)

mvh/ Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.