|
|
|
|---|---|
|
Kolla in den här..notera datumen när annonseringen har gjorts, antal ägare samt pris.. Länk Länk | |
|
Jag är visserligen lite seg idag, men vad är det som är konstigt? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| :)) han ångrade sig väl ;) | |
|
hmmm det står 2 ägare på en utav annonserna och 3 på den andra...iaf. Kanske råkade skriva fel? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Eller också säljer han bilen åt någon annan och fick fel uppgifter från början. Sånt är rätt vanligt när det gäller Helsingborg - en svensk säljer bilen åt en tysk säljare mot provision. Men visst, det KAN vara hur skumt som helst - jag säger bara att det inte MÅSTE vara så. | |
|
Snart kanske det är 4 ägare och 65000:- ??? =) Då väntar jag tills den är nere på 55 och slår till. Mvh Patrik 325i -92 |
|
| eller så räknade han med säg själv som ägare på den ena ;) | |
| Den har tydligen gått 100 mil mindre mellan den 4:e till den 10:e juli oxå =) | |
| Och nu har han fått extra promotion för sin annons, helt gratis :-) | |
|
Han skriver maila ej, Han som säljer bilen kanske inte har till gång till en dator så ofta. Så han kan ha låtit någon polare ha satt in annonsen till honom. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
Ren spekulation grabbar, ring honom om ni är nyfikna. roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.