|
|
|
|---|---|
|
Hej alla kalenderbitare, NU får ni ngt att tugga på. Jag har nämligen ett antal stänklappar som jag är osäker på vilken modell dom tillhör. Ingen har alltså BMW:s 7siffriga kod utan siffrorna är gjutna i gummit och jag tror att någonstans där ute så finns det ngn som kan bringa reda i saken. Jag kommer att sälja dom senare till facila priser men då måste vi ju veta vart dom hör. C 298 V,H. Troligen Vänster och Höger C 424 T 24005 T 240032 T 240033 T 240032 T 240035 T 240036 Alltså, leta igenom gamla tillbehörslistor och annat. Varje spår uppskattas varmt och sen kan ngn bli extra glad. Svara gärna dirket till mig = PM Bosse J. BMW CS 185 H | |
|
Hej! Jag tror det kan vara gjutnummret från gjutverktyget..... Inte lätt att crossa över till p/n kanske bättre med bilder o försöka identifiera från bilar..... mvh Anders |
|
|
Korrekt men ändå...... Dessa fanns aldrig, mg veterligt, som original från BMW utan tillverkades enbart för Skandinavien, troligen i Sverige. Kravet på stänklappar togs ju bort ngn gång på 90-talet i samklang med EU. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Ah ok då blir det ännu svårare... mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.