|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Jag byter gärna in 2 av mina M (välj fritt!) mot din M5 E39, (kan lägga max 100" emellan) för som JAG ser det är din bil förmodligen VÄRLDENS bästa, ärligaste o fräschaste M5 E39, utan tvekan! | |
|
Kom igen nu lee anfall!!!!!!!!! |
|
| Chipsskålen och colan framme, följer tråden med spänning :) | |
|
Googlade telefonnumret, var detta den bil han hade råd med tidigare...? Verkar vara en riktig lyxlirare! :D Länk |
|
|
500 mil på 6 år känns ju helt rimligt. |
|
|
Sveriges finaste m5e39?!.. Då passar nog tyvärr inte min gamla m5e39-2003 in i finrummet:) Du har ju sett min gamla m5a IRF,Dawwe,och de måste ha varit bland de gräsligaste du sett:) Länk |
|
|
120 papp för sista servicen!!skulle gärna vilja se fakturan på vad som gjordes.. skriva 120 papp för en service i en annons,lär ju skrämma skiten ur intresserade köpare:) |
|
| Bianca: Ja fy fan va den va ful:). Gräsliga fälgar med, o ett jäkla brölande hemmabyggt avgas...Nä, ingenting o ha i jämförelse med bilen i tråden skulle jag gissa :)! | |
|
Bianca, den var fin! Jag köpte mig en 540 idag istället, hittade en med rätt utrustning. Lee, det var inte meningen att uppröra dig. Jag konstaterar bara de fakta som framkommit och valde att avstå. Gott nytt till er alla! |
|
| Äh va fan...Jag slänger in en samlings CD med Eilert Pilarms Greatest Hits förutom 2 valfria M, bättre än så blir det inte:) Länk | |
| Tack o Grattis olaO! | |
|
Haha,den va bra,Dawwe:)en riktigt nyårskaramell från din sida ju.. Volym 1 eller 2?... |
|
| Bianca: såg din gamla M5 på senaste BMW of Sweden träffen. Finare är inte lätt att hitta (om ens möjligt)! | |
|
jollejo.. Roligt att höra att nya ägaren *Simon* vårdar den lika ömt! *men de visste jag redan om* märkte de redan när han var o tittade på bilen förra vintern:) |
|
|
hade gått 10200 mil vid säljtillfället...ska maila o fråga han hur mkt han kört me den hittills... *glömmer inte när han skulle hämta den o köra hem den till Gävle* vilken SMILE:) på läpparna:)han va så ivrig att köra hem så jag glömde ge honom diverse instr.böcker:):)fick istället posta dom:) |
|
|
M5an ersattes av denna istället.. Länk hämtade hem henne själv från Munchen i slutet av Maj |
|
|
Intressant med skillnad mellan M5 och M5. 13500 mil sedan 02 |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Bianca. Fin bil men du glömde den rätta färgen :) Länk "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| Haha ja denna M5a är ju rökt iaf. Ägaren verkar vara i en klass för sig dessutom! | |
| De är ingen som pratar skit om din bil Lee, detta är den mycket tråkiga sanningen däremot. Tycker de är fruktansvärt bra att de finns folk som hänger ut oärliga bilar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.