|
|
|
|---|---|
| Jag har en 520d touring som tillverkats 2009 som 2010 års modell. Enligt begagnatguiden ska aux in bytts ut mot USB vid lci, jag har dock en aux in och har inte upptäckt någon USB. Någon som kan förklara? | |
| Jag har också en e61 LCI. Har inte heller någon USB. Det kan inte ha varit standard. | |
|
USB-interface var tillval. /Masten |
|
|
Tillval med koden "6FL". ---- BMW CS #6212 |
|
| Förklarar saken. Är det svårt att eftermontera? | |
|
Tja... hur händig är du?!? Det du inte kommer ifrån är att BMW måste omprogrammera bilens dator så att den känner igen USB-porten, och det kostar en del. ---- BMW CS #6212 |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
verkar som om du är i samma sits som mig jag funderar på en Dension 500 Länk |
| Det låter som att jag nöjer mig med aux och tar en funderare när jag byter bil så att det finns med då... Tack för hjälpen :-) | |
| En Dension funkar nog bra, lycka till. | |
|
Jag är oxå intresserad av Dension Gateway 500 till min BMW. Idag har jag bara AUX ingång bak i mellan framstolarna (i armstödet). Och 2? cigguttag (12v) på var sida. Jag vet inte ifall min bil är förberedd för CDC. Hur vet jag det? När det är någon som gjort detta jobb och fått det att funka. Skriv gärna och berätta här på forumet. Låt oss hjälpa varann. //M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.