|
|
|
|---|---|
| var kan man köpa ett ett "täcke" till bilen då den ska vinterförvaras (inomhus) gärna formsytt till E36.är det bra och polera upp den innan man ställer in den eller är det bäst att göra på våren när man plockar ut den..?? | |
| Carcover finns hos BMWhandlarn. Det är väl bra att göra en helrengöring osv bakom dörrar innan man ställer av den. Det blir ju lättare att tvätta den sen när man ska ut på våren i alla fall. tänk på att underhålla batteriet samt att palla upp bilen så det inte blir ståsulor på däcken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.