|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Om man terar ekvis stereon på länken Länk Hur blir det då med färddatorn, startkod som man kan ange i displayen mm? Får kam upp de funktionerna i stereon eller "försvinner" de? Från blinkersspaken kan man ju endast skifta mellan funktionerna inte göra intsällningar.. Någon som vet mer? |
| du kan ej montera den stereon i en e38 tyvär har provat värmepaketet i bilen är ivägen | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Typiskt då, konstigt de uppger att den ska passa då :( Finns det någon annan 7" som passar? Och fungerar med färddatorn? |
|
Seriöst att dem har riktiga 16:9 navigationen på exempelbilderna för e38, e39 och e53, även fast deras "kopia" på bilden brevid inte ens är lik den äkta.. Har du navigator nu? I sådant fall kan du ju konvertera om till 16:9, ser mycket bättre ut än kopian. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Har ingen navi idag, så tänkte det kunde vara smidigt att plugga i en eftermarknadspryl :) Behöver inte vara just den på länken, finsn säkert fler modeller? Tips mottage stacksamt :) |
|
Läste på en amerikansk mosvarighet om en kille som monterade in en stereo anpassad för E39 i sin E38. Jag återkommer med länk. ---BerraGson |
|
|
Här kommer länkarna: Länk och tillbehöret: Länk ---BerraGson |
|
|
Jag blev lite sugen att själv byta ut min stereo och gjorde lite efterforskning. Jag hittade denna bild på tillverkarens hemsida. Det står att det är en 5serie men för mig ser det ut som en 7er. Länk Varför inte denna? Lite originell :P Länk ---BerraGson |
|
|
"Jag blev lite sugen att själv byta ut min stereo och gjorde lite efterforskning. Jag hittade denna bild på tillverkarens hemsida. Det står att det är en 5serie men för mig ser det ut som en 7er." BerraGson: har du handbromsspak på din 7:a ? ;) |
|
|
Den missade jag :S Vilken tabbe :P Men har kollat med företaget. Inkl. frakt till Sverige: 531 USD, vilket är bra mycket billigare än blocket annonsen. SÅ jag tror jag gör en beställning och meddelar om den passar eller inte. ---BerraGson |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Vi väntar förväntansfullt på resultatet :) Är det någon skillnad om man har den stora navin i bilen sen innan? Ser värmepaketen olika ut så det bara är att plugga i den nya stereon? Om man kopplar in en sån navi/dvd som på länkarna kan man gå förbi allt som sitter där bak ? Något har väl antagligen bränt. Känns nästan enklare att sätta in nytt och låta gamla skiten sitta och inte bry sig.. |
|
Det undrar jag också. Men kollar man denna Länk så ser det ut som att går den längre in än den andra stereon från Blocket/Kina. Länk ---BerraGson |
|
|
skulle vilja se bilder på hur dom gjort då dom monterat en sådan stereo pga värmepaketet, kanske det skiljer sig i utformning mellan olika årmodeller det har jag faktiskt ingen koll på, jag har bara grejjat med 95,96 och en 97a och där var det samma problem med paketet som satt i vägen för stereon, har ett löst värmepaket i garaget jag ska titta ev. kan göra någon mod på det för att få in en sådan stereo återkommer med info då jag fått tid att kolla upp dettta. |
|
|
Gör det. Skall beställa stereon i slutet av februari ---BerraGson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.