|
|
|
|---|---|
|
kolla på : Länk Begär jag för mycket ? Bilen är tyskimporterad o jag är första ägaren i Sverige. den välskött o välvårdad. hur mycket ska jag sälja den för? | |
|
Jag tycker att det verkar rimligt . Sålde min 525:a nyligen en -89 med ingen utrustning och 22000mil för 34000 kr MVH TONY ///M3 |
|
|
Du behöver inte gå ner i pris, testa att annonsera på blocket.se så får du nog den sålt ganska fort. //Daniel |
|
|
Jag har även annonserat på blocket.se men det verkar inte finnas några intreserade ! Jag får väl vänta. |
|
|
Okey, jag tycker att ditt pris är ganska bra om bilen är fin. Jag fick 63' för min -93:a och det enda som var speciellt med den var snygga 18" fälgar. Om du har möjlighet att ta lite bättre bilder skulle det nog vara en fördel. Annars har jag märkt att folk brukar höra av sig även nån vecka efter man satte in annonsen. //Daniel |
|
| Runt 45.000 hade jag betalat som mest. Såg en -93 med 18" fälg för 49.000 här på BMWPower. Då skall man inte glömma att -93 har vanos bland annat. | |
|
bilen är mkt fin 91:a och jag skulle gå ner lite i pris, men inte 45000:-. Daniel: du har rätt, lite bättre bilder behövs. Jag ska ta nya bilder på bilen till helgen. Miro |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.