AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.725

Har jag telefon i bilen ?

Blev extra glad när jag upptäckte telefonknappar på min feta M-ratt samt läste i manualen att uppe vid knapparna till takluckan fanns även högtalare och mikrofon för handsfree : ) Men enligt min lokala Bmw dealer så har jag ingen handsfree eller telefon ändå : / kan det vara så att den bara är telefonförberedd, om ni förstår ?

120 d 07 177hk ORG 879

har det hänt 2 gånger händer det en 3e gång
Ra
164
RaiderViking
z4 sDrive 35is
Knapparna är standard på ratten... så alla är väl "förberedda"
Jahapp, faan ,,
co
87
coffew
320D x-Drive M-sport F31 -18
om du har usb-anslutning i din bil så har du en "ULF" styrenheten för bluetooth vilket gör att du kan eftermontera bluetooth till en mindre kostnad och arbete. har själv gjort de på min :)
Ok ska kolla. tack

co
87
coffew
styrenheten för bluetooth sitter undergolvet bak, om du nu inte redan visste de
Började precis söka, under golvet där bak ? hmmm, menar du under bagagegolvet ?

co
87
coffew
aa precis under golvet till höger ska den sitta, (alltså under själv golvmattan)
Kring batteriet alltså ? ska kolla när det blir ljust, är den lätt att hitta ? Ingen länk : )

co
828
corzair
Volvo V70 - 12
I coffes första inlägg står det ju att om du har usb så har du den modulen, så leta efter usb:n istället, betydligt lättare, den sitter ju under armstödet.
co
87
coffew
precis usb=bluetooth modul, så följ corzair:s råd, eller om du har business stereon så kan du inte ha Usb i huvetaget så börja så radio proffesional+usb
Ok tack.

Ser mörkt ut, har inte hittat Ulf ännu, Ulf lyser med sin frånvaro = / Ingen usb bara in/aux ingång och ett cigguttag under armstödet : / Däremot så är det Professional.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.