|
|
|
|---|---|
|
Blev extra glad när jag upptäckte telefonknappar på min feta M-ratt samt läste i manualen att uppe vid knapparna till takluckan fanns även högtalare och mikrofon för handsfree : ) Men enligt min lokala Bmw dealer så har jag ingen handsfree eller telefon ändå : / kan det vara så att den bara är telefonförberedd, om ni förstår ? 120 d 07 177hk ORG 879 har det hänt 2 gånger händer det en 3e gång | |
| Knapparna är standard på ratten... så alla är väl "förberedda" | |
| Jahapp, faan ,, | |
| om du har usb-anslutning i din bil så har du en "ULF" styrenheten för bluetooth vilket gör att du kan eftermontera bluetooth till en mindre kostnad och arbete. har själv gjort de på min :) | |
|
Ok ska kolla. tack har det hänt 2 gånger händer det en 3e gång |
|
| styrenheten för bluetooth sitter undergolvet bak, om du nu inte redan visste de | |
|
Började precis söka, under golvet där bak ? hmmm, menar du under bagagegolvet ? har det hänt 2 gånger händer det en 3e gång |
|
| aa precis under golvet till höger ska den sitta, (alltså under själv golvmattan) | |
|
Kring batteriet alltså ? ska kolla när det blir ljust, är den lätt att hitta ? Ingen länk : ) har det hänt 2 gånger händer det en 3e gång |
|
| I coffes första inlägg står det ju att om du har usb så har du den modulen, så leta efter usb:n istället, betydligt lättare, den sitter ju under armstödet. | |
| precis usb=bluetooth modul, så följ corzair:s råd, eller om du har business stereon så kan du inte ha Usb i huvetaget så börja så radio proffesional+usb | |
|
Ok tack. |
|
|
Ser mörkt ut, har inte hittat Ulf ännu, Ulf lyser med sin frånvaro = / Ingen usb bara in/aux ingång och ett cigguttag under armstödet : / Däremot så är det Professional. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.