|
|
|
|---|---|
|
Länk Info? | |
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Min gamla bil sålde den i höstas! Bra skick miltal stämmer, går som ett skott! |
|
Okej! Var det du som monterade turbo osv? Någon som vet något om firman i sig? MVH Martin |
|
|
Tror den har bytt ägare rätt ofta sen i somras iallafall, sett den ute av olika personer. Jag har maila lite med en av dom iallafall, en kompis som va sugen ett tag. Så kan ju va värt kolla hur många gånger den fått nya ägare? Kan ju va så denna bilfirma säljer den åt nån med? M3 CAB -03 |
|
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Hej! Jag bytte till mig den mot min BMW 525d m-sport, han jag bytte den emot hade byggt den. En byggkostnad på 150 000kr. Seriöst gjort, går att få ur ännu mer effekt med sprut och x-pipe. När jag sålde den hade den gått 5800mil. Den har fått 4-5 ägare sen jag ägde den, han innan mig hade haft den 4år. Anledningen till ägarna är några bilfirmor som sålt den med finans. Firman som säljer idag kan du googla! Under min tid bytte jag däck runt om. Servade den på Lunds bil i Varberg. Bytte generator. Med vänlig hälsning, Jakob |
|
Min personliga åsikt när det kommer till många ägare på trimmade bilar är inte speciellt positiv. Alla ägarna skall "testa/köra" skiten ur dem. Det är inte för inte man köper en sådan här bil? |
|
|
jo men gäller inte de alla m3or? även om den är original eller ej så lar ju alla som har köpt m3 testat dom eller är jag helt ute å cycklar? enda sättet å veta hur en bil är, är just å fara å kolla/prova den. |
|
| JonasHelin: Visst är det så. Se till att det är så få brukare som möjligt. Men det är ändå en viss skillnad. M3an i grunden är byggd för vad den levererar, dock finns det en del sjukdommar som skör subframe. En turboladdad M3 E46 lär utsätta bilen för mer slitage än en original. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.